  • Data: 2018-02-04 12:33:06
    Temat: Re: Wiertarka do pcb - mikro recenzja
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/4/2018 11:18 AM, Piotr Wyderski wrote:
    > Co ma technika cyfrowa do faktu, że skorzystał z niej niekompetentny matoł?

    Moatołów do spieprzenia techniki cyfrowej jest przeogromna ilość,
    obecnie trwa wręcz seryjna produkcja programistów na kursach dla
    praczek, jestem pewny że za chwile pojawią się kursy dla przyszłych
    programistów embedded którym nie wyszło po socjologii. Matołów co
    spieprza analogowa zdecydowanie mniej w stosunku do zajmujących się tematem.