  • Data: 2016-08-02 21:27:14
    Temat: Re: Wybierak WK-610... Jak wykonać zastępnik?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"

    Zresztą jeśli chodzi o elektromechanikę, pamiętam jak w wieku 11 lat
    dostałem opieprz od rodziców za zepsucie tarczy w telefonie. Rozkręciłem
    telefon, żeby dowiedzieć się, jak on działa i jak się zabrałem za
    analizę działania tarczy, to po pierwsze wygiąłem jeden ze styków
    impulsujących i go nie mogłem wyprostować - pan z poczty też nie dał
    rady, założył nowy zestaw styków, dodatkowo, w niewiadomy mi sposób
    popsułem to sprzęgiełko załączające hamulec elektrodynamiczny i bez
    niego tarcza odkręcała się za szybko. Nawet nie wiem jak to zrobiłem.
    ---
    Nie ma to jak podłączyć telefon do 220. Chyba myślałem, że mam do czynienia
    z dzisiejszą komórką :-)