    From: Piotr Wyderski <p...@n...mil>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyczynowe ferryty
    Date: Fri, 9 Nov 2018 10:08:10 +0100

    J.F. wrote:

    > Ale jak to w praktyce dziala ? Przemysl juz nie robi prototypow ?

    Tego też nie rozumiem, próbki powinny być dostępne. Mogą być bardzo
    drogie, bo to w prototypie ma trzeciorzędne znaczenie, ale dostępne
    powinny być. W świecie półprzewodników dokładnie tak to działa.
    Masz darmowe próbki dla klientów perspektywicznych i drogie dla
    pozostałych. Ale są, choć "na magazyn" scalaków też nie robią
    z tych samych powodów, co producenci ferrytów.

    > Bo jasne dla mnie jest, ze mozna wziac typowy rdzen z polki,
    > zaprojektowac przetwornice, sprawdzic ... albo i nie, i skierowac do
    > produkcji.
    > No ale powstaja z tego typowe rdzenie, ktore powinny byc masowo dostepne

    "Mój" rdzeń jest mechanicznie typowy (jak na rdzenie planarne), ale
    materiału chcę nietypowego. Nietypowego, ale nie niezwykłego, normalna
    pozycja katalogowa.

    > Ma zamowienie na milion, to mu producent rdzenie dostarczy, ale jak
    > zrobic i sprawdzic prototyp ...

    Przy czym ciągle dalej mówisz o w miarę typowych rdzeniach.
    A teraz mi powiedz, kto mu zrobił taki:

    https://youtu.be/EsrIh9yAioc?t=200

    Pozdrawiam, Piotr