  • Data: 2014-11-02 12:57:50
    Temat: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-01 20:06, Irokez pisze:

    > W Renault Laguna mam sprężarkę gdzie wydajność jest regulowana
    > elektronicznie przez sterownik klimatyzacji, więc ciężko określić.
    > Musisz poeksperymentować z manometrami.

    Przypuszczam, że można podjechać autkiem z kimą do jakiegokolwiek
    najbliższego "klimatyzatora", który ma "kombajn" do napełniania. Podpiąć
    się i zobaczyć na żywym organizmie, jak to pompuje.

    W większości aut osobowych są prawie takie same (konstrukcyjnie)
    kompresory, napędzane krzywką z zaworami sprężynowymi - więc muszą mieć
    odpowiednie obroty, aby otwierać sprężyny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam