  • Data: 2014-11-02 20:04:36
    Temat: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pewno sprężarka działa na jałowych, co oznacza dośc "powolne"
    > krecenie wałem. Mnie interesuje czy istnieje jakaś wartość graniczna
    > prędkości przy której sprężarka osiąga max wydajności/sprawności czy
    > czego tam jeszcze.

    Jest, bo jak gość przy wymianie sprężarki zapomniał podłączyć kabelek do
    tej regulacji to po przekroczeniu pewnych obrotów elektronika odłączała
    sprężarkę.
    Jest tam dodatkowo czujnik ciśnienia, i po osiągnięciu pewnego ciśnienia
    w układzie system bezpieczeństwa odłączał ją. Jakby to nie miało
    znaczenia po co by robili takie zabezpieczenie.

    --
    Irokez