-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 02 Nov 2014 20:04:36 +0100
From: Irokez <n...@w...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
Thunderbird/31.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wydajnośc sprężarki klimy w zalezności od obrotów
References: <m322mn$sqs$1@node2.news.atman.pl>
<54552f24$0$12644$65785112@news.neostrada.pl>
<m3567v$efq$1@usenet.news.interia.pl> <m35ket$ao9$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <m35ket$ao9$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <54568044$0$11144$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 217.99.160.50
X-Trace: 1414955076 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 11144 217.99.160.50:49444
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548475
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-11-02 o 17:00, Sebastian Biały pisze:
> On 2014-11-02 12:57, Adam wrote:
>> W większości aut osobowych są prawie takie same (konstrukcyjnie)
>> kompresory, napędzane krzywką z zaworami sprężynowymi - więc muszą mieć
>> odpowiednie obroty, aby otwierać sprężyny.
>
> Na pewno sprężarka działa na jałowych, co oznacza dośc "powolne"
> krecenie wałem. Mnie interesuje czy istnieje jakaś wartość graniczna
> prędkości przy której sprężarka osiąga max wydajności/sprawności czy
> czego tam jeszcze.
Jest, bo jak gość przy wymianie sprężarki zapomniał podłączyć kabelek do
tej regulacji to po przekroczeniu pewnych obrotów elektronika odłączała
sprężarkę.
Jest tam dodatkowo czujnik ciśnienia, i po osiągnięciu pewnego ciśnienia
w układzie system bezpieczeństwa odłączał ją. Jakby to nie miało
znaczenia po co by robili takie zabezpieczenie.
--
Irokez
Następne wpisy z tego wątku
- 02.11.14 20:39 Sebastian Biały
- 02.11.14 21:14 Irokez
- 02.11.14 21:18 Tomasz Pyra
- 03.11.14 00:14 k...@o...pl
- 03.11.14 19:50 Sebastian Biały
- 03.11.14 19:59 k...@g...com
- 03.11.14 20:24 Sebastian Biały
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=