  • Data: 2019-02-14 13:15:21
    Temat: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Feb 2019 09:13:36 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Dziwne jakoś te pomiary.
    >
    > 1. Dla braku obciążenia i f=1400 temp. obudowy wynosi 14 stC. A powinna
    > być co najmniej równa temp. w pokoju :)

    Może właśnie jest? Być może Marek cały budżet wrzuca w samochód i
    komputer a na ogrzewanie już nie starcza? :)

    Nieco bardziej w temacie - Marek skarżył się na efekt 'nie nadążania
    okienek' podczas ich przeciągania. Mam wątpliwości czy to związany z CPU
    - takie rzeczy powinny być załatwiane sprzętowo przez kartę graficzną.
    Może sterowniki grafiki jakoś skopane lub źle zainstalowane?

    Mateusz