  • Data: 2019-02-14 13:47:37
    Temat: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 Feb 2019 12:15:21 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Nieco bardziej w temacie - Marek skarżył się na efekt 'nie nadążania
    > okienek' podczas ich przeciągania. Mam wątpliwości czy to związany z CPU
    > - takie rzeczy powinny być załatwiane sprzętowo przez kartę graficzną.
    > Może sterowniki grafiki jakoś skopane lub źle zainstalowane?

    Mój poprzedni komp miał grafikę Nvidia i nie działało to najlepiej. Po
    wypróbowaniu firmowego wróciłem do domyślnego strownika. Choć po
    prawdzie w tym przypadku grafika z własościowym sterownikiem Nvidia źle
    współpracowała z moim TV, nie trzymała rozmiarów okna. I nie mam
    obserwacji co do lagów ale jakby były duże albo powstawały jakieś błędy
    kolorów to bym wychwycił. Tak czy owak, też się skłaniam że winę za te
    Marka kłopoty ponosi karta ze sterownikiem i nie jest to efekt za
    wolnego procka.
    --
    Jacek
    I hate haters.