eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 11:05:16
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-12 o 23:08, J.F. pisze:

    > W pracy policji.

    Skoro piszesz że policjantów się wywali to w pracy nie pomogą,
    w to że zastąpią nie wierzę, nie potrafią.

    > A po co szkolic - wazne, zeby pomagali opanowac :-)

    Bez szkolenie nie pomogą. A tłum się niezdecydowanego wartownika nie
    przestraszy.

    > ale w opanowywaniu tlumu to juz moga pomoc.
    > Czy np mieszane patrole - jeden PP, jeden OT.

    Nie mogą, nie potrafią, nikt ich nie szkolił do tego.
    A teraz się postaw w miejscu wyszkolonego policjanta z doświadczeniem.
    Przed nim kilku agresywnych chuliganów, z doświadczonym kolegą by
    ich spacyfikował a z takim hgw kim strach ich zaczepiać.
    Bo ten może ucieknie a może będzie stał jak słup soli nie wiedząc
    co może i co ma zrobić.

    > A jak sie dobrze ustawi ? :-)

    Znasz dzisiejszych komendantów którzy zaczynali od krawężników?
    Ja nie, ci których znam zaczynali jako oficerowie.

    > Wyksztalcenie mozna uzupelnic ... a cos mi sie obilo, ze teraz kazdy
    > etap kraweznika musi przejsc.

    Zdefiniuj każdy a potem popytaj o karierę oficerów policji.
    Krawężników tam nie znajdziesz.

    > Naboru na stanowisko "komendant" policja nie prowadzi.
    >
    > http://praca.policja.pl/pwp/informacje/38758,dok.htm
    >
    > To jak sie zatrudnic na takie wyzsze stanowisko, odpowiednie do zostania
    > komendantem ?

    Skończyć studia, zostać oficerem, szybko awansować.

    > A co bedzie, jak krawezniki sie postawia ? :-)

    Przełożonemu? Dobry dowcip.

    > Byc moze, mowisz ze nie ma usprawiedliwien ?

    Na pewne działania niema.

    > Masz na mysli tego z Legnicy ? On swoje uzasadnienie mial, i nie calkiem
    > glupie..

    Nie. Mam na myśli sepca ze swojej okolicy. Było komendantem powiatowym
    niedaleko Lublina.

    > Poza tym ... opierajac sie na tym co napisales, to kto norme narzucal, i
    > co robia w innych komisariatach ?
    > Stoja tak dlugo az normy nie wyrobia, czy jada gdzies na pewniaka ?
    > Ale odkad rower przestal byc pierwszenstwem, to gdzie tego pewniaka
    > znalezc ?

    Nie masz samochodu i PJ, nie wiesz gdzie stają żeby normę wyrobić?
    Na przykład na tymczasowych zakazach w miejscu gdzie jakiś remont
    jest, zwłaszcza jak się remont skończy, droga gładka i szeroka
    a zakaż jakoś tak dalej wisi.

    > No a co dalej ?
    > Policja ma nie zabierac od razu pijanemu, jak ten sobie zazyczy badania
    > krwi ?

    Jak nie potrafią odróżnić pijanego od trzeźwego to zmienić im zakres
    obowiązków. Natychmiast.

    > czy TK ma uznac, ze obywatel ma prawo żądać badania krwi, ale musi sie
    > liczyc z 6 tyg bez prawka ?

    A po co mieszać w to TK?
    W dyskutowanej sprawie wystarczył sąd niższej instancji.