eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 18:38:02
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-13 o 17:09, J.F. pisze:

    > A to zalezy jak bedzie wygladal. I w co bedzie uzbrojony.

    Figa prawda. Zależy jak będzie się zachowywał.

    > Rozsadniej bedzie pomoc wezwac.

    Czyli lepiej niewyszkolonego wojska na policyjne patrole nie ciągnąć.

    > To go trzeba poinformowac - odbezpieczaj kalasza i stawaj z boku,
    > strzelaj jak sie rusza.
    > Albo bierz pale i wal ile wlezie.
    > Nie mieli szkolenia czego policjantowi nie wolno, to i odpowiedzialnosc
    > mniejsza :-)

    Zbiją nie tego co potrzeba, sprawa trafi do sądu i winny będzie poza
    tym co pobił ten co dopuścił nieprzeszkolonego do patrolu.

    > Bo znasz tych z poprzedniego ustroju.

    Właśnie znam tych dzisiejszych, z utrwalaczami władzy ludowej się
    nie zadawałem.

    > A widzisz tam gdzies nabor na "oficera policji" ?

    Widzę do wyższej szkoły policyjnej pod patronatem takiego jednego
    co na kolei rabował gotówkę, ale ja wiem gdzie szukać a ty patrzysz
    tam gdzie szukają na krawężników. :-)

    > W dzisiejszych czasach ?
    > Rozmowa nagrana, telewizja puszcza ... z podwladnymi tez trzeba dobrze zyc.

    Porozmawiaj z jakimś policjantem.

    > Nie o dzialania chodzi, tylko "normy nie wyrobilem, bo musialem pijaka
    > do szpitala zawiezc".

    To nie jest norma dzienna a miesięczna. I przełożonego nie bardzo
    interesuje kogo i gdzie musiał zawieźć. Stąd taka przesadzona reakcja
    policjantów na odmowę dmuchnięcia. Muszą pokazać reszcie że to
    oni tu rządzą bo wszyscy zaczną odmawiać dmuchania.

    > Ale kto mu norme narzucil ?

    Przełożeni z wojewódzkiej.

    > I co - PJ za to zabieraja ?
    > Z policja mam raczej dobre doswiadczenia, owszem, stoja, lapia, mandaty
    > wypisuja - taka praca.
    > Czasem wybaczaja ... moze przekonania nie maja, a moze norme wyrobili :-)

    Upomnienie to dostałem ze dwadzieścia lat temu. Teraz piszą mandaty.
    A że to wtórni analfabeci to nie potrafią nawet poprawnie druczka
    wypełnić.

    > I tylko to spisywanie za dlugo trwa, co oni tam pisza, ze tyle czasu
    > zajmuje ...

    Pisanie to skomplikowana czynność.

    > Hm, to w koncu kupujemy im porzadne urzadzenia pomiarowe, czy maja
    > oceniac na oko ?

    Mają dwa rodzaje mierników i mogą zabrać na krew. Rozum by im się
    przydał ale tego nie sprzedają.

    > A jak podejrzany chuchniecia tez odmowi ?
    > Albo specjalnie zabełkocze, bo 5 tys piechota nie chodzi :-)
    >
    > A jak mało podejrzany kilometr dalej kogos przejedzie, a badanie pokaze,
    > ze mial  0.21 promila ?
    > Albo 0.51 ...

    To znaczy że tak go zdenerwowali kontrolę że musiał wypić.

    > Bo to jedna sprawa, a tak w ogolnosci, to kto ma orzec, czy obywatel ma
    > w koncu prawo domagac sie badania krwi, czy ma prawo, ale bedzie 6
    > tygodni bez PJ :-)

    Ustawa to przewidziała. Obywatel ma prawo i po dyskusji.

    > Bo przyznasz, ze tez glupio - ma prawo, ale kara dodatkowa za jego
    > skorzystanie jest, choc ustawa o niej nie wspomina :-)

    I za to postuluje karanie policjantów.