eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 09:10:21
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Sep 2017 06:21:21 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bez znaczenia. Zero jest odpowiedzialny za prokuraturę.

    Znaczy sie powinien na poczatku kadencji wszystkich wywalic i
    zatrudnic na nowo tylko tych, do ktorych ma zaufanie :-)

    > Stąd co zawsze dziennikarze wiedzą. Od tego oni są, żeby się dowiedzieć.

    No i chwala im za to.

    Tym razem jednak nie przyszla ABW zajac komputer redaktora, jako dowod
    w sprawie ujawnienia tajemnicy sledztwa :-)

    > Taa. Przypomnij sobie parę spraw na topie, bdzie co chwila były
    > wiadomości do mediów, co kto po raz kolejny przeszukał (lub nawet będzie
    > przeszukiwać za trzy dni).

    no pamietam konferencje Z z poprzedniej kadencji.

    Ale ogolnie to jednak maja trzymac w tajemnicy.

    > Jeszcze raz - zero jest szefem tego burdelu. Jak uważa że nie może za
    > niego odpowiadać, to niech się poda do dymisji.

    Alez on z przyjemnoscia sprawdzi kto tego proroka mianowal i wywali
    :-) No nie, do wywalenia to jeszcze ma za krotkie rece, zdegraduje.

    Tylko czy aby na pewno jest tu cos do zarzucenia.

    > To jak z siebie taki dumny, to niech się przed mediami nie ukrywa za
    > plecami zera;P

    No i pewnie bez wstydu wyjdzie i powie "nic nie moge powiedziec, bo
    mamy tajemnice sledztwa" :-)

    > A pisiory się tym wręcz chwalą i mówią że esbeków wywalają. Przecież on
    > wszystko po kolei "odzyskują" i wywalają wszyskich jak leci obchodząc
    > kodeks pracy. Również kobiety na macierzyńskim i wychowawczym,
    > zatrudniając w ich miejsce takie córki leśniczego. I są z siebie wręcz
    > dumni. Czemu mieliby się kryć, skoro ich elektrorat uwielbia jak się
    > kogoś sponiewiera "od koryta oderwie" i wytłumaczy że to wróg klasowo
    > narodowy? A jak jeszcze milicjanta - no weź - będą wniebowzięci.

    Ale bardziej niebowzieci beda, jak bedzie jakies uzasadnienie, jaki to
    byl zly czlowiek :-)

    > No widzisz - dało się wymienić.

    Jest tam tez naturalna rotacja.
    Ale to tez musi potrwac, wiec w pol rou po wyborach spokojnie mozna
    zrzucic policjanta z dzielnicowego komisariatu na karb poprzednikow
    :-)

    Tylko co proponujesz - zeby byli policjanci i prokuratorzy z PiS i z
    PO i co 4 lata sie zmieniali ?

    > Ofiarę - na razie politycznych nie katują na komisariatach.

    A ja o policjantach mysle - jednorazowy wybryk, czy wypracowana przez
    lata praktyka, przynajmniej na tym komisariacie.
    Przez lata wladzy PO :-)

    J.

    P.S. A dzis sondaze coraz gorsze, PiS ma 38% poparcia. Jesli opozycja
    nie zacznie sie rozsadnie zachowywac, to bedzie druga kadencja :-(