eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 17:09:42
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-12 o 23:08, J.F. pisze:

    >Skoro piszesz że policjantów się wywali to w pracy nie pomogą,
    >w to że zastąpią nie wierzę, nie potrafią.

    >Bez szkolenie nie pomogą. A tłum się niezdecydowanego wartownika nie
    >przestraszy.

    A to zalezy jak bedzie wygladal. I w co bedzie uzbrojony.

    >Nie mogą, nie potrafią, nikt ich nie szkolił do tego.
    >A teraz się postaw w miejscu wyszkolonego policjanta z
    >doświadczeniem.
    >Przed nim kilku agresywnych chuliganów, z doświadczonym kolegą by
    >ich spacyfikował a z takim hgw kim strach ich zaczepiać.

    Rozsadniej bedzie pomoc wezwac.

    >Bo ten może ucieknie a może będzie stał jak słup soli nie wiedząc
    >co może i co ma zrobić.

    To go trzeba poinformowac - odbezpieczaj kalasza i stawaj z boku,
    strzelaj jak sie rusza.
    Albo bierz pale i wal ile wlezie.
    Nie mieli szkolenia czego policjantowi nie wolno, to i
    odpowiedzialnosc mniejsza :-)

    >Znasz dzisiejszych komendantów którzy zaczynali od krawężników?
    >Ja nie, ci których znam zaczynali jako oficerowie.

    Bo znasz tych z poprzedniego ustroju.

    >Zdefiniuj każdy a potem popytaj o karierę oficerów policji.
    >Krawężników tam nie znajdziesz.

    >Skończyć studia, zostać oficerem, szybko awansować.

    A widzisz tam gdzies nabor na "oficera policji" ?

    >Przełożonemu? Dobry dowcip.

    W dzisiejszych czasach ?
    Rozmowa nagrana, telewizja puszcza ... z podwladnymi tez trzeba dobrze
    zyc.

    >Na pewne działania niema.

    Nie o dzialania chodzi, tylko "normy nie wyrobilem, bo musialem pijaka
    do szpitala zawiezc".

    >Nie. Mam na myśli sepca ze swojej okolicy. Było komendantem
    >powiatowym
    >niedaleko Lublina.

    Ale kto mu norme narzucil ?

    >Nie masz samochodu i PJ, nie wiesz gdzie stają żeby normę wyrobić?
    >Na przykład na tymczasowych zakazach w miejscu gdzie jakiś remont
    >jest, zwłaszcza jak się remont skończy, droga gładka i szeroka
    >a zakaż jakoś tak dalej wisi.

    I co - PJ za to zabieraja ?
    Z policja mam raczej dobre doswiadczenia, owszem, stoja, lapia,
    mandaty wypisuja - taka praca.
    Czasem wybaczaja ... moze przekonania nie maja, a moze norme wyrobili
    :-)

    I tylko to spisywanie za dlugo trwa, co oni tam pisza, ze tyle czasu
    zajmuje ...

    >Jak nie potrafią odróżnić pijanego od trzeźwego to zmienić im zakres
    >obowiązków. Natychmiast.

    Hm, to w koncu kupujemy im porzadne urzadzenia pomiarowe, czy maja
    oceniac na oko ?

    A jak podejrzany chuchniecia tez odmowi ?
    Albo specjalnie zabełkocze, bo 5 tys piechota nie chodzi :-)

    A jak mało podejrzany kilometr dalej kogos przejedzie, a badanie
    pokaze, ze mial 0.21 promila ?
    Albo 0.51 ...

    >A po co mieszać w to TK?
    >W dyskutowanej sprawie wystarczył sąd niższej instancji.

    Bo to jedna sprawa, a tak w ogolnosci, to kto ma orzec, czy obywatel
    ma w koncu prawo domagac sie badania krwi, czy ma prawo, ale bedzie 6
    tygodni bez PJ :-)

    Bo przyznasz, ze tez glupio - ma prawo, ale kara dodatkowa za jego
    skorzystanie jest, choc ustawa o niej nie wspomina :-)

    J.