  • Data: 2014-10-15 16:37:23
    Temat: Re: Wykroczenie - narażenie osoby bliskiej
    Od: "Witolko" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:62ps3atgjii4ld3d14ch8uqfofcubn876q@4ax.com...

    > A tenże art. 183 kpk:
    "Art. 183. § 1. Świadek może uchylić się od odpowiedzi na pytanie, jeżeli
    udzielenie odpowiedzi mogłoby narazić jego lub osobę dla niego najbliższą na
    odpowiedzialność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe."

    > Tylko nie wiem czy przy "imporcie" z kpk do kw można odpowiednio zamienia się
    "przestępstwo" na "wykroczenie".
    To nie ma znaczenia.
    Jeżeli nie wskażesz komu powierzyłeś to automatycznie działa art. 96 KW,
    czyli grzywna.
    § 3. Tej samej karze podlega, kto wbrew obowiązkowi nie wskaże na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania
    w oznaczonym czasie.