  • Data: 2019-12-03 16:37:49
    Temat: Re: Wykrywanie kapcia bez czujników ciśnienia w BMW...
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-02 o 19:03, Irokez pisze:
> [...]
    jednak znacznie dokładniejsze :) Chyba zacznę stosować się do zaleceń i robić
    "obchód" przed pierwszą jazdą.

    taniej gazety. Hmm... chyba chciałem się podzielić z Wami rozczarowaniem :( Zresztą
    więcej rzeczy w wózku jest niedorobione, ale już przywykłem.

    > Trzeba było kupić Lagunę, miałbyś wykryte bezbłędnie.

    Laguna ma nawet wykrywanie w lawecie którą się aktualnie porusza.