  • 41. Data: 2014-12-20 16:51:29
    Temat: Re: Wyniki GeForce GTX 770 w 3DMark
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-20 o 16:32, Przemysław Ryk pisze:
    > Obawiam się, że zupełnie inna karta z BIOSem spreparowanym tak, by
    > przedstawiała się jako GTX 770. Choćby skały srały - specyfikacja tego
    > modelu przedstawia się tak
    > http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce
    -gtx-770/specifications

    To długa - 10.5 cala, pewnie i ciężka

  • 42. Data: 2014-12-20 17:16:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-20 o 16:51, Borneq pisze:
    -gtx-770/specifications

    > To długa - 10.5 cala, pewnie i ciężka

    Zupełnie nie kapuję już o co chodzi. Kupowałeś ją na wagę? W kosmos ma
    lecieć?
    Nie wiesz jak się załatwia w chinach różnice wagi?
    A zobacz chiński dysk zewnętrzny:
    http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2011/04/rus
    sianchinesedrive.jpg

    --
    Irokez

  • 43. Data: 2014-12-20 17:18:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-12-20 o 17:16, Irokez pisze:

> [...]
    > lecieć?
    > Nie wiesz jak się załatwia w chinach różnice wagi?

    A jak potrzebujesz kotwy to możesz i tak kupić:
    http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/what-
    s-really-inside-a-fake-western-digital-portable-hard
    -drive

    --
    Irokez

  • 44. Data: 2014-12-20 23:07:39
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-19 o 19:20, Irokez pisze:
    > Ale on to kupił na Aledrogomnietowyszło :)
    > 5 stówek jak w szambo wrzucić.
    > Zależy tylko jak opisał to sprzedawca na aukcji, bo może wtedy mógłby
    > dochodzić praw na Policji za sprzedaż podróbek.

    Na przykład na
    http://allegro.pl/geforce-gtx-770-2048mb-384-bit-i48
    85753256.html
    ktoś lojalnie opisał że to podróbka, dął niższa cenę a i tak nikt nie kupił.
    Natomiast moja to http://allegro.pl/show_item.php?item=4810513485
    Sprzedawca twierdzi że jest zgodna z opisem, bo dał na dole tabelkę
    opisu, w tej tabelce ważne jest tylko PixelPipelines:192, a to też nie
    mówi że jest tyle shaderów, może komuś skojarzyć się z unitami
    teksturującymi któych w oryginale jest 128. Nic na temat prędkości.
    Potrzebny chyba spór Allegro

  • 45. Data: 2014-12-21 08:52:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 20 Dec 2014 23:07:39 +0100, Borneq napisał(a):

> [...]
    > mówi że jest tyle shaderów, może komuś skojarzyć się z unitami
    > teksturującymi któych w oryginale jest 128. Nic na temat prędkości.

    Spór? Wydaje mi się, że wystarczyłby request do wystawiającego o zrzut z
    GPU-Z czy podobnego narzędzia. Jeżeli nie wystawi / dane będą różne od tego,
    co określa specyfikacja danej karty - wtedy zgłaszać, jako fałszywy opis
    przedmiotu.

    [ Boksera obrazić może każdy, ale nie każdy zdąży przeprosić. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]