    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Thu, 21 May 2015 13:58:58 +0200
    <mjc8k1$f1j$1@dont-email.me> <5559a7e7$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    <5559ab51$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <t...@4...com>
    <119trmcrvsbab$.175zdqe573w3.dlg@40tude.net>
    <f...@4...com>
    <mjh7tt$llr$1@node1.news.atman.pl>
    <g...@4...com>
    <555cd84b$0$2193$65785112@news.neostrada.pl>
    <mjiolt$krm$1@node2.news.atman.pl> <mjirgm$5gf$1@dont-email.me>
    <shy13e2peph1$.z1nexs9ngrpv.dlg@40tude.net>
    <mjjop2$8v4$2@node1.news.atman.pl>
    <555d9291$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>

    On 2015-05-21 10:08, J.F. wrote:

    > ze srodka moze ja jakis drenaz odprowadzic, a drenaz chyba i tak
    > obowiazkowy.

    No dobra - ale po co? Lepiej i prościej na zewnątrz. Ot cała filozofia.

    > Zauwaz ze jak sie zaczynaja pasy do jazdy w prawo, to ciagle jeszcze sa
    > na zakrecie w lewo.
    > A predkosc tam duza dopuszczalna, wiec nie mozna pochylic w prawo, bo
    > bys narzekal :-)

    odtąd z pewnością można już pochylać w prawo.

    https://www.google.pl/maps/@52.199296,20.848159,3a,7
    5y,288.17h,76.21t/data=!3m4!1e1!3m2!1sgkkw4adVD3O-jy
    fF_WNedQ!2e0

    > Potem pasy zakrecaja w prawo, no i sa pochylone w prawo, tylko ze
    > kawalek dalej.
    > Wydaje sie ze zrobic lepiej by sie dalo ... ale kto wie - moze wtedy by
    > sie objawily inne wady.
    > Albo niezgodnosc z przepisami :-)

    Jak coś ma być zgodne z przepisami, ale za to bez sensu to się występuje
    do właściwego ministerstwa o odstępstwo. Przecież taki węzeł jak nasz
    Konotopa to nie jest jakiś światowy wyjątek, więc zapewne żyje ktoś na
    świecie (może nawet nie azjata), kto potrafi to zrobić dobrze.

    Shrek.