  • 101. Data: 2013-12-17 09:40:23
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

    > Nie. Mogą być tacy sami. Ale ci przy korycie będą ponosić bezwzględną
    > odpowiedzialność że za zdradę, działalność na szkodę, kurewstwo i
    > przekręty banicja w samych skarpetach z cała rodziną.

    Tak jak poniosa i poniosly odpowiedzialnosc wczesniejsze. Zejdz na ziemie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 102. Data: 2013-12-17 10:47:39
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-12-17 09:40, AZ pisze:

    > Tak jak poniosa i poniosly odpowiedzialnosc wczesniejsze. Zejdz na
    > ziemie :-)

    Jestem na tej ziemi. Za ten stan co jest, wiesz którym zdrajcom podziękować.
    W mojej Polsce takie rzeczy nie miały by miejsca.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 103. Data: 2013-12-17 12:53:47
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Jarku - on w tym dniu 7 samochodów z rowów i zasp wyciągał a sam się w
    > ciężkim korku przedzierał. I nagle się teleportował na chwile, żeby po
    > 5 godzinach napisać, że z 16-godzinnej trasy wrócił...

    Czy wy sugerujecie, że anacron to Cavallino?

    --
    MN

  • 104. Data: 2013-12-17 13:25:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-12-17, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Czy wy sugerujecie, że anacron to Cavallino?

    Cos Ci sie pomerdalo ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 105. Data: 2013-12-17 16:22:09
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-17 13:25, AZ pisze:

    > Cos Ci sie pomerdalo ;-)

    Uff. Kamień z serca. Anacrona polubiłem za to, co robi, a ten drugi...

    --
    MN

  • 106. Data: 2013-12-17 16:23:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-17 09:04, Artur Maśląg pisze:
    > (...)

    > Wiemy, pamiętamy:)
    > "Szybkościomierz samochodu Cavallino pokazywał 120 km/h. Obok szedł T.M,
    > udając, że nigdzie się nie śpieszy."

    Tego ja nie pamiętam. A brzmi ciekawie...

    --
    MN

  • 107. Data: 2013-12-17 16:25:21
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-12-17 00:03, anacron pisze:

    > Jacy wy głupi jesteście. Aż policzyłem, bo na FV za paliwo pisze zawsze
    > stan licznika. Dokładnie w dwa lata, od momentu kontroli do czasu
    > prawomocnego wyroku zrobiłem 227000 km. To program na żywo był, dane
    > były szacunkowe (nie liczone) i wkradło się nieprecyzyjne zdanie, ale
    > zakompleksieni "hejterzy", którzy do policjanta mówią per panie władzo i
    > całują go w dupę muszę sobie popisać. Najpierw zrób coś, potem krytykuj.

    227000 km w dwa lata w sprawie fotoradarów. To daje 310 km dziennie
    licząc dzień w dzień. Czyli codziennie około 4 godzin samej jazdy i to
    przyjmując mocno optymistyczną średnią prędkość. To nie ja jestem głupi
    - to ty sam sobie wystawiasz świadectwo wypisują takie bzdury.
    Nie przeczę, że zrobiłeś kawał dobrej roboty, ale woda sodowa ci do
    głowy uderza i zatracasz zdrowy rozsądek.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 108. Data: 2013-12-17 18:04:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Oj tam, jedna linijka pod linuxem.

    A pod łindołsem nie trzeba ani jednej :-)

    > A biorac pod uwage dzialanie krajowych newsserwerow, to dzialanie
    > bardzo rozsadne.

    Raczej biorąc pod uwagę działanie czytników

  • 109. Data: 2013-12-17 18:13:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Sam tak uzywalem, bo jak sie podrozowalo po kraju i swiecie, to nigdy
    > nie mozna bylo liczyc na serwer.
    > Onet to zmienil, ale onetu juz nie ma, gazeta to zmienila, ale gazety
    > juz nie ma, w rezerwie pamietam o interii.

    To akurat zaprzeczenie koncepcji serwerów NNTP, która polega na używaniu
    najbliższego. Tylko do tego trzeba taki czytnik, który te najbliższe zawsze
    znajdzie i obsłuży jednolicie. Jeszcze nie spotkałem, ale ostatnio nie
    interesowałem się. No i dzisiaj ze względu na moibilność nie jest to zbyt
    praktyczne bo trzeba skądś te adresy tych najbliższych dostać co się nie
    dzieje automatycznie tylko przynajmniej trzeba coś wpisać do DHCP czy DNS.
    Zapewne jeden z powodów upadku tej usługi.

  • 110. Data: 2013-12-17 18:19:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Jak byś był trochę anarchistą i kąsał system, to i tunel i tor i nie
    > tylko...

    trak...