  • 111. Data: 2013-12-17 18:24:13
    Temat: Re: Wywiad ze mną :)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello John,

    Tuesday, December 17, 2013, 6:13:57 PM, you wrote:

    > To akurat zaprzeczenie koncepcji serwerów NNTP, która polega na używaniu
    > najbliższego.

    Pierwszy raz słyszę o takiej idei. Ja się łącze z serwerami, na
    których mam swoje konto.

    > Tylko do tego trzeba taki czytnik, który te najbliższe zawsze
    > znajdzie i obsłuży jednolicie.

    Nie spotkałem jeszcze czytnika, który samodzielnie szukałby serwerów.
    I nawet nie przyszłoby mi to do głowy.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 112. Data: 2013-12-17 18:30:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Dojebala mi podatkow :-) Zadna partia nie zrobi niczego dobrego bo
    > aktualna
    > partia to jakis chory twor. Po co w tym sejmie siedzi 460 ludzi jak partia
    > lub koalicja ktora ma wiekszosc musi glosowac tak jak powie szef bo
    > inaczej
    > dyscyplina, afery, itd.? Jako takim rozwiazaniem wydaja sie JOW-y.

    No właśnie.
    Więc warto zagłosować na kogoś, kto może choćby w Twoim imieniu poruszyć
    jeden wątek.
    Nawet jak nic nie zdziała, bo go więksi zablokują, to będzie jakiś odpór
    wobec kretynizmów Bublewiczowej.

  • 113. Data: 2013-12-17 18:32:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jacy wy głupi jesteście. Aż policzyłem, bo na FV za paliwo pisze zawsze
    > stan licznika. Dokładnie w dwa lata, od momentu kontroli do czasu
    > prawomocnego wyroku zrobiłem 227000 km.

    I niczym innym się nie zajmowałeś w tym czasie, na wakacje nie pojechałeś?

  • 114. Data: 2013-12-17 18:34:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:52b06c1d$0$2158$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Uff. Kamień z serca. Anacrona polubiłem za to, co robi, a ten drugi...

    Ostrzeżenie było, koniec z kąsaniem nogawki przez podwórkowego burka.
    PLONK

  • 115. Data: 2013-12-17 18:34:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Dec 2013 18:13:57 +0100 osobnik zwany John Kołalsky
    napisał:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > To akurat zaprzeczenie koncepcji serwerów NNTP, która polega na używaniu
    > najbliższego.

    najbliższego geograficznie czy sieciowo? i po co?

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 116. Data: 2013-12-17 18:46:51
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.12.2013 o 18:34 masti <g...@t...hell> pisze:

    > najbliższego geograficznie czy sieciowo?

    Sieciowo

    > i po co?

    Żeby było szybciej i żeby mniej obciążać sieć.
    Nawet w obecnych czasach ma to sens ale nie w przypadku korzystania z
    różnych sieci (z powodów wspomnianych przez poprzednika). Najprościej jest
    wybrać jeden serwer, który nas wpuści z dowolnej sieci (zwykle po
    założeniu konta).

    --
    SW3
    ----

  • 117. Data: 2013-12-17 19:54:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-17 16:23, Marcin N pisze:

    > Tego ja nie pamiętam. A brzmi ciekawie...

    "TM, jadąc nad brzegiem jeziora, ujrzał ludzi z wędkami.
    - Wędkarze - pomyślał TM.
    - Kapelusz- pomyśleli wędkarze."

    :)

  • 118. Data: 2013-12-17 20:40:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello SW3,

    Tuesday, December 17, 2013, 6:46:51 PM, you wrote:

    > Sieciowo

    Ale co przez to rozumieć i jak to oceniać

    > Żeby było szybciej i żeby mniej obciążać sieć.

    czytaniem postów w Usenecie?

    > Nawet w obecnych czasach ma to sens

    Nie ma najmniejszego sensu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 119. Data: 2013-12-17 22:09:37
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message
    > Nie jestem sympatykiem PiSu (fuj!), ale PiS zdjął PoSiD w 1. grupie.
    > Żeby skuteczniej kraść.
    > Też byłbym za JOW, ale podniesie się krzyk. Wyobraź sobie teoretyczną
    > sytuację, że w całym kraju po równo, w każdym okręgu PO ma 60% poparcia, a PiS
    > 40%. Przy JOW wszystkie mandaty dostaje PO.

    widać taka wola Narodu ;)

    Pzdr
    Piotrek

  • 120. Data: 2013-12-18 15:34:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-17 18:34, Cavallino pisze:

    > Ostrzeżenie było, koniec z kąsaniem nogawki przez podwórkowego burka.
    > PLONK

    Nie! Błagam! Daj mi jeszcze jedną szansę...

    --
    MN