  • Data: 2018-07-15 15:17:10
    Temat: Re: Wzmacniacz audio do komputera - poradźcie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak ale to nie jest karta dźwiękowa tylko rodzaj miksera. Jak
    > podłączysz do niego komp jako źródło dźwięku to w wyniku dostaniesz
    > dokładnie to co wprowadzisz, czyli to co wyprodukuje twoja karta
    > dźwiękowa w komputerze czyli rozmaite pomruki produkowane przez
    > aktualnie działające programy.

    Nie jestem audiofilem. Mój sprzęt kosztuje parę stówek.
    Od kilkunastu lat pewnie głównym źródłem dźwięku jest u mnie komputer.
    Zazwyczaj to dość budżetowe zestawy były a nie wypasione karty dźwiękowe
    dedykowane.
    Nie pamiętam kiedy usłyszałem jakieś zakłócenia z komputera.
    No może pierwsza moja karta na ISA grała marnie. TO FAKT.
    Pierwsze mptrójki 128 też nie powalały jakością.
    Ale potem ...
    Gdzie te zakłócenia i w jakich warunkach je można usłyszeć?
    Szum, piski, pyknięcia, buczenie? Co Wy słyszycie?

    Lepiej żeby była dobra i żeby łącze nie