    Subject: Re: Yanosik
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
    Date: Fri, 22 Jun 2018 08:57:10 +0200

    W dniu 2018-06-21 o 19:26, Trybun pisze:

    > Tylko jako co? Odkąd zacząłem używać, czyli od jakichś paru lat nie
    > zapłaciłem mandatu za prędkość. Ostatnio poprawił się znacznie jako sama
    > nawigacja - parę dni temu miałem trasę na 300km - poprowadził
    > bezbłędnie. Jak dla mnie na dzień dzisiejszy nie ma lepszej nawigacji.
    > Mam gdzieś w domu stacjonarną nawi, ale nawet mi się jej nie chce szukać
    > gdy dostępny Yanosik. Yanosik na trasę, Osmand w teren, oczywiście
    > OsmAnd z mapami UMP.

    Też mi parę razy dupę uratował i nie to że ze mnie jakiś szalony pirat
    drogowy, tylko jak zwykle suszyli w miejscach gdzie ograniczenie v z
    dupy i jest najłatwiej złapać. Szkoda tylko że użytkownicy zgłaszają
    każdy zobaczony radiowóz zamiast tylko te które faktycznie suszą, ale
    lepiej 3 razy niepotrzebnie zwolnić niż raz zapłacić :)
    Najbardziej to się przydaje nawigacja w nieznanym mieście, a Yanosik się
    do tego w ogóle nie nadaje.
    Używam go też do sprawdzania tras uwzględniających ruch w Wawie, ale nie
    do końca jestem z tego zadowolony, bo wymyśla czasem jakieś karkołomne
    trasy, mimo że te bardziej standardowe wcale takie zakorkowane nie są.
    Najlepiej się sprawdza jak powstanie spory korek podczas np wypadku, ale
    to chyba każda nawigacja online sobie raczej z tym poradzi, Google Maps
    ma chyba nawet więcej danych bo ma więcej użytkowników.