  • Data: 2018-06-16 19:03:59
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 16 Jun 2018 08:16:01 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Tak ale on już poniósł konsekwencje.

    Pytasz czyja wina, to wina jest tego co z niewiadomych przyczyn nie
    spojrzał w lusterko przed zmianą pasa, a później odbił jak dzik w lewo i
    nawet nie próbował się wyprostować. Pewnie z komóreczką w ręku i mu
    kierownica wyskoczyła.

    > Mnie interesuje rola nagrywającego

    To chyba od tego posta dopiero.

    > który sunie środkiem prowokując nerwusa z tyłu do wyprzedzania prawym.
    > Zjazd z Trasy Zamkowej to dwa pasy przechodzące w 3 na Gdańskiej i
    > nagrywający w Mietku ciągnie lewym mija Opla ale nie zjeżdża na prawy
    > mimo że ma miejsce tylko blokuje środek co powoduje agresję i ryzykowny
    > manewr tego z tyłu.

    Co kompletnie nie ma związku z wypadkiem. Nie wiem też gdzie tam widzisz
    jakąś "agresję" i ryzykowny manewr.

    Niemniej nagrywającemu powinni wlepić z automatu mandat, pokaźny. Na
    wyjeździe z domu na trasę takich lewopasowców, uniemożliwiających wyjazd z
    przecinki, co nie zjadą pomimo wolnego prawego, a widząc samochód co chce
    wjechać na główną drogę, mam na pęczki.

    > Na video tego dokładnie nie widać ale ten w Galaxy ?
    > chyba pociągnął po martwym polu więc panic mode miał już załączony.

    Raczej miał załączony tryb "jestem zajebisty zapierdalacz, po co mi
    lusterka i kontrola nad kierownicą". Tzw. mistrz prostej.

    --
    Pozdor
    Myjk