  • Data: 2018-06-16 20:10:48
    Temat: Re: Z cyklu czyja wina
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-06-16 17:16, p...@g...com wrote:
    > Tak ale on już poniósł konsekwencje. Mnie interesuje rola nagrywającego który sunie
    środkiem prowokując nerwusa z tyłu do wyprzedzania prawym. Zjazd z Trasy Zamkowej to
    dwa pasy przechodzące w 3 na Gdańskiej i nagrywający w Mietku ciągnie lewym mija Opla
    ale nie zjeżdża na prawy mimo że ma miejsce tylko blokuje środek co powoduje agresję
    i ryzykowny manewr tego z tyłu. Na video tego dokładnie nie widać ale ten w Galaxy ?
    chyba pociągnął po martwym polu więc panic mode miał już załączony.

    Ten, kto reaguje agresja na cokolwiek na drodze, nie powinien prowadzić
    samochodu - to, że tak reaguje, to jego wina, a nie otoczenia. Tym
    bardziej że nagrywający zachowywał się w dość typowy dla polskich
    kierowców sposób, przyspawanie do pasa środkowego to nic nadzwyczajnego,
    gdyby wszyscy reagowali na to agresją, na drogach mielibyśmy same zawały
    z wypadkami. Więc współwina nagrywającego to według mnie zbyt daleko
    idąca nadinterpretacja.