    Subject: Re: Zakup telefonu w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5d9c73ef$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9c76a4$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d8879$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9d9d83$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f1da9$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <5d9f9b59$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5da066c5$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5da07a80$0$17365$65785112@news.neostrada.pl>
    <5da17d12$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <5da392e0$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5da6f6a3$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <5da6fbf5$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Wed, 16 Oct 2019 17:14:36 +0200

    W dniu 16.10.2019 o 13:16, Liwiusz pisze:

    > Nie - siebie - tylko woje słowa.
    >
    > Piszesz - połączenia w WifiCallingu były darmowe. Nikt tego nie
    > potwierdza. Wypadałoby wskazać jakiś dowód. Nie musi być link, może
    > być zdjęcie cennika z salonu, jeśli jesteś już taki staromodny.

    No tak, "pierwsze było "SŁOWO".. "ja pamiętam, a ja pamiętam inaczej"..
    rzeczą  Trybun i Liwiusz  to jakiś wyznacznik czegoś?

    Ale po co? To już twoja sprawa, i tych co nie potwierdzają. Gdyby Ciebie
    i mnie bardzo ale to bardzo ten temat interesował, czy o czymś decydował
    to pewnie bym się rozejrzał po jakichś archiwach, ale raczej nie warto
    sobie tym zawracać głowy . Kupowałem telefon dla tej funkcji ale nie ze
    względu na cennik połączeń,.  nie mam nawet pojęcia  ile płacę za
    połączenie na dzień dzisiejszy.