  • 31. Data: 2019-12-07 23:17:35
    Temat: Re: Telefon- jaki polecicie
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-07 o 18:56, xxx pisze:
    > Kris pretended :
    >
    > Nie namawiam, ale będziesz głupi jak nie skorzystasz bo tam nie ma
    > żadnego wała.
    > Sam skorzystałem z tej promocji u nich w tamtym roku i było wszystko jak
    > trzeba. Cena telefonu była taka jak powinna.
    > Prosty przykład z dziś. Telefon Moto One. Na ceneo najniższa cena to
    > 599zł w x-komie.
    > W play kosztuje 649zł. W tej promocji zapłacisz za nią cenę pomniejszoną
    > o vat czyli 649/1,23=527,64
    > Biorąc pod uwagę to wszystko to jednak jest różnica między 599, a 527,64?

    Niewielka różnica i jeszcze wtryniają człowiekowi umowę na 2 lata.

    --
    animka

  • 32. Data: 2019-12-07 23:24:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Dec 2019 00:12:44 -0800 (PST), w
    <4...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Do płacenia zbliżeniowego używamy kart.
    > Nie mamy potrzeb korzystać z jakiekolwiek formy bankowości w telefonach.

    Jednak wygodniej czasem wyjść z chaty tylko z telefonem niż z całym portfelem.

  • 33. Data: 2019-12-08 01:00:08
    Temat: Re: Żal dupę ściska (teleSraj - jaki polecicie)
    Od: killing of predatory capitalism pest <s...@s...usraelskiej.kutasowki.i.pozeraczu.szkopskich.gowien.invalid>

    z wrote:
    > Kto Cię tak skrzywdził że masz takie podejście do ludzi?

    Mnie nikt nie skrzywdzil, ja widze co sie wookolo dzieje.

    Bylbys w moim wieku, objechal bys 2/3 swiata, mial na
    3 kontynentach swoje dziuple; pracowal bys na swoim,
    mialbys duzo pra......pra.....wnuczat, ktorych z powodu
    ilosci imion bys nie pamietal, to z pewnoscia nie zadal
    bys powyzszego pytania.

    Bedac na pogrzebie Pilsudskiego, wypowiedzalem slowa:
    "teraz ten kraj na zawsze szlag trafi" (bez pomylki!
    Niedlugo po tym wynioslem sie; nie popelniajac bledu).

    MORD-NATO objelo wladze, przeszlo 80% w rekach kapitalu
    obcych HIEN! Chyba wystarczy dowodow....

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    --
    eutenhosilencionaminhabunda

    Oto jak kalifat germanistan z
    łatwością kolonizuje i ograbia kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

  • 34. Data: 2019-12-08 02:39:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" b...@g...co

    : Cena do 1tys zł

    IMO ciężko z tym...

    : -aparat robiący ładne zdjęcia

    To fotograf ,,robi zdjęcia'', nie aparat...

    : -długo trzymająca bateria

    IMO na każdy cal przekątnej ekranu warto
    mieć 1 Ah akumulatora przy napięciu 4V,
    ale u mnie sporo pochłania nawigacja itp...

    Wg mnie wyłączanie SIMki nie wpływa na rozładunek energetyczny...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 35. Data: 2019-12-08 03:03:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xxx" 5debd9c6$0$17342$6...@n...neostrada.pl

    > https://www.chip.pl/2016/05/nfc-w-praktyce-10-powodo
    w-by-zaczac-jej-uzywac/
    > Do tego na przykład w pralkach teraz nfc montują:)

    Czytałem o pralce, której bez telefonu (chyba z NFC) raczej ;) obsłużyć nie można...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 36. Data: 2019-12-08 12:22:50
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Animka presented the following explanation :

    > Niewielka różnica i jeszcze wtryniają człowiekowi umowę na 2 lata.

    Jak to przez eshopa się zamawia samemu, telefony bez umowy i jeszcze
    tańsze o vat, jeszcze źle.
    Może nie wszystkie modele się opłaca ale wystarczy porónać z najniższą
    ceną na ceneo.

  • 37. Data: 2019-12-08 13:55:29
    Od: z <...@...pl>

    Ku...a, nowy Ciszewski tylko bardziej fantasta niż gawędziarz.

    Jakaś rodzina?

  • 38. Data: 2019-12-08 14:57:53
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2019-12-08 o 12:22, xxx pisze:
> [...]
    > tańsze o vat, jeszcze źle.
    > Może nie wszystkie modele się opłaca ale wystarczy porónać z najniższą

    Ja na tej stronie nie widziałam ani jednego telefonu do sprzedaży.

    --
    animka

  • 39. Data: 2019-12-09 03:30:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "killing of predatory capitalism pest" qshee9$ea6$...@n...albasani.net

    > Bylbys w moim wieku, objechal bys 2/3 swiata, mial na

    > Bedac na pogrzebie Pilsudskiego, wypowiedzalem slowa:
    > "teraz ten kraj na zawsze szlag trafi" (bez pomylki!
    > Niedlugo po tym wynioslem sie; nie popelniajac bledu).

    objechalbys?

    I masę podobnych...
    Pomijam interpunkcję...
    I brak diakrytyków...

    Czyżby? ;)

    -=-

    Nie chcę wdawać się w bijatyki związane z Piłsudskim, lecz
    zauważ proszę, iż ekwiwalentny Piłsudskiemu -- Rozwadowski
    dostał zapłatę za swe okołowyzwoleńcze wyczyny w... więzieniu RP...

    Nie dodaję stopni, gdyż obie te osoby mają podczas swego życia
    różne stopnie, bez których są także bezbłędnie identyfikowane...

    Jakaś Boska kara dla takiego narodu chyba musi być?!
    Nieprawdaż?!

    Austriacy lepiej traktowali Rozwadowskiego niż Polacy!

    -=-

    Ciągłe wojny -- lepszy Polak z Białorusi/Litwy, czy z Ukrainy/KoronyKP?...
    Jak z Mickiewiczem z Nowogródka i Słowackim znad Ikwy...

    --

  • 40. Data: 2019-12-09 10:13:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 grudnia 2019 23:29:01 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Jednak wygodniej czasem wyjść z chaty tylko z telefonem niż z całym portfelem.

    Ja mam odwrotnie
    Z portfelem przeważnie wychodzę z telefonem mało kiedy.
    Telefon mam przy sobie tylko w pracy, po pracy i w dni wolne trafia na półkę i i tam
    sobie leży.