    Subject: Re: Zamiennik dla karty GT 240
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 2 Feb 2019 09:37:54 +0100

    W dniu 2019-02-01 o 22:33, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 1 Feb 2019 13:57:39 +0100, w
    > <5c544137$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <c...@j...ru>

    > Czym reanimowałeś?
    > Gdy wlewałem olej silnikowy, wiatraki były wieczne (no prawie...).

    Sam nic nie robiłem. Byłem w serwisie komputerowym z nadzieja na kupno
    nowego wentylatora, a ponieważ go nie było to serwisant podjął się
    naprawy - tj rozebrał wiatrak, przeczyścił i nasmarował, - czym? - nie
    mam pojęcia,. Początkowo efekt był, po tygodniu tak jak już opisałem -
    łożysko znowu wyje.

    To nie pierwsze problemy z wentylatorem na karcie. W starym kompie sam
    próbowałem naprawić, użyłem do tego oliwy dedykowanej do konserwacji
    maszyn do szycia, oczywiście efekt sprawności też był krótkotrwały.