  • Data: 2017-12-10 10:43:25
    Temat: Re: Zapalarka piezo do kuchenki mgazowej
    Od: badworm <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Dec 2017 22:34:15 +0100, Roman Rogóż napisał(a):

    > W szufladzie pod kuchenką mam składaną zapalarkę do zniczy na kilka zł w
    > razie braku prądu i to wszystko. Ciesz się ze generator iskry nie jest
    > sterowany dotykowo albo jakimś innym inteligentnym modułem

    Ty się nie śmiej - ostatnio spotkałem się z sytuacją, że kuchenka
    gazowo-elektryczna (góra na gaz, piekarnik elektryczny, jedna faza,
    model mający co najmniej kilka lat)... się zawiesiła. Cały czas pracował
    wentylator w piekarniku, wyświetlacz od zegara był ciemny a zapalanie
    gazu (praca iskrownika) powodowało przysiad napięcia - wentylator w tym
    momencie zwalniał. Pomogło odłączenie kuchenki od sieci, po ponownym
    podłączeniu do gniazdka wszystko wróciło do normy :)
    GG#2400455 ICQ#320399066