    From: Kazimierz <g...@r...mm.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zestaw typowo biurowy
    Date: Thu, 20 Dec 2012 10:53:00 +0100

    Witam.

    W dniu 2012-12-18 23:12, Kamikazee pisze:
    > Polećcie jakiś zestawy (płyta główna, dysk twardy, nagrywarka DVD,
    > procesor, karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych
    > wklepywanie danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w
    > kwocie do 1000 zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

    Ja kiedyś też szukałem takiego zestawu, głównie do zastosowań biurowych
    i Internetu, więc stwierdziłem, że nie ma co szaleć z parametrami i
    ceną. Pochodziłem po sklepach komputerowych i w jednym z nich
    zdecydowałem się na zakup składaka, który był drugim najtańszym w
    ofercie - wtedy to było około 1000 zł. Po zakończeniu gwarancji raz w
    roku otwieram go i dokładnie czyszczę, to samo z zasilaczem. Komputer
    pracuje średnio po 6-7 godzin dziennie. Dzisiaj ma prawie 8 lat.
    Dołożyłem w nim RAM, wymieniłem nagrywarkę CD na DVD i rok temu
    wymieniłem zasilacz, bo miał problemy z zasileniem zewnętrznego dysku
    przez USB.

    Tak więc Twój problem uważam trochę za sztuczny, że się zastanawiasz nad
    konfiguracją i konkretnymi podzespołami dla sprzętu biurowego. Chyba że
    te programy, o których mówisz, wymagają dużej mocy obliczeniowej, w co
    wątpię.

    Trafnego wyboru życzę,
    Kazimierz