  • Data: 2012-12-23 08:56:25
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-12-22 23:02, PK wrote:
    [.....]
    > Przykład: robisz jakieś prognozy oparte o dane z księgowości.
    > Wychodzą Ci dziwne wyniki, więc umawiasz się z księgową na spotkanie.
    > Idziecie do jakiejś salki i pokazujesz jej, że jakaś dana X jest
    WTF? Na dwuosobowe spotkanie (uściślijmy: w sprawach zawodowych :-D )
    potrzebujecie salki? A to nie wygodniej i szybciej jest spotkać się przy
    biurku któregoś z uczestników spotkania? :-D IMO firmy "okołofinansowe"
    powinny częściej wynajmować firmy "okołokonsultingowe" aby
    przeanalizowały pod kątem wydajności ich "procesy biznesowe". :-D

    > Jeśli księgowość znasz z puntu widzenia programisty czy inżyniera,
    > to rzeczywiście jest to dla Ciebie taka grupka osób (zazwyczaj kobiet
    > koło 50tki), które segregują faktury i rozliczają wykorzystane rolki
    > papieru toaletowego, ale w firmach "okołofinansowych" ich obowiązki
    > są znacznie szersze :).
    Tak, właśnie o takich księgowych i księgowości myślałem. Ponieważ firmy
    "okołofinansowe" z pewnością nie stanowią zdecydowanej większości (na
    szczęście!) podmiotów gospodarczych w których pracują księgowi.