  • 31. Data: 2012-12-20 19:48:34
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-20 19:31, PK wrote:
    [.....]
    > Ja (podobnie jak większość osób w mojej firmie) pracuję na laptopie
    > z ekranem ~15". Bez dodatkowej klawiatury. To powoli staje się normą.
    Staje się? Przecież ergonomia takiego stanowiska pracy jest beznadziejna...

  • 32. Data: 2012-12-20 19:52:23
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-20 19:33, PK wrote:
    [.....]
    > Po taką, że księgowi też chodzą na spotkania? :)
    Tak, tak, fantazjuj dalej. :-D

  • 33. Data: 2012-12-20 19:57:06
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia 20 Dec 2012 18:31:01 GMT, PK napisał(a):

    > Ja (podobnie jak większość osób w mojej firmie) pracuję na laptopie
    > z ekranem ~15". Bez dodatkowej klawiatury. To powoli staje się normą.

    Zalezy co sie robi, ale tak czy owak jak by mi pracodawca kazal sie z czyms
    takim palowac* to bym go spuscil w kanal.

    * - niszczyc sobie zdrowie
    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 34. Data: 2012-12-20 21:57:04
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-20, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Staje się? Przecież ergonomia takiego stanowiska pracy jest beznadziejna...

    Jest przeciętna, ale ma inne plusy. Nie można mieć wszystkiego. A firmy
    dbają o to, żeby lapki były wygodne (oczywiście pełna klawiatura itp).

    pozdrawiam,
    PK

  • 35. Data: 2012-12-20 21:59:10
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-20, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Tak, tak, fantazjuj dalej. :-D

    Nie wiem gdzie tu jest ta fantazja. Moja matka jest księgową, mam
    znajomych księgowych, w pracy okazjonalnie współpracuję z księgowymi.

    Chyba że pod słowem "spotkanie" masz na myśli jakiś wyjazd w teren.
    W takim razie oczywiście nie - księgowi raczej nie opuszczają firmy.

    pozdrawiam,
    PK

  • 36. Data: 2012-12-20 22:03:02
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-20, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > Zalezy co sie robi, ale tak czy owak jak by mi pracodawca kazal sie z czyms
    > takim palowac* to bym go spuscil w kanal.

    No to jak napisałeś - zależy co się robi :). Ja sobie nie wyobrażam
    pracy na stacjonarnym kompie. Może przydałby się dodatkowy monitor,
    ale tak naprawdę przydaje mi się może raz w tygodniu (wtedy zazwyczaj
    wychodzę wcześniej i kończę w domu). Jak kupią, to będę używał, ale
    ciśnienia nie ma.

    BTW: oczywiście myszki są normalne (i na szczęście bezprzewodowe)
    - żeby sobie ktoś nie pomyślał, że jedziemy na touchpadach :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 37. Data: 2012-12-20 22:45:46
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-20 21:57, PK wrote:

    > Jest przeciętna, ale ma inne plusy. Nie można mieć wszystkiego. A firmy
    > dbają o to, żeby lapki były wygodne (oczywiście pełna klawiatura itp).
    Przeciętna mówisz? To spójrz tutaj:
    http://www.poradynazdrowie.pl/komputer-w-pracy.html. Np. w jaki sposób
    ustawiasz laptoka tak, aby górna krawędź jego wyświetlacza była na
    poziomie oczu i jednocześnie kąt zgięcia ramion wynosił ~90 stopni? :-D
    A to IMO całkiem sensowne zalecenia. Nie, ze względu na ergonomię praca
    na laptoku nie ma żadnych plusów.

    BTW. A niektórzy ergo-zboczeńcy to sobie nawet kupują krzesła biurowe za
    1500zł i klawiatury za 500 zamiast kupić w markecie krzesło za 100 i
    klawiaturę za 15. :-D

  • 39. Data: 2012-12-21 01:29:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 19:42:22 +0100, JoteR napisał(a):

    > Zapewniam Cię, że wśród Pań z księgowości zwrot "nosz k...a, przecież przy
    > tym zes..ć się można" jest na porządku dziennym.

    W ostatniej firmie, w której pracowałem, były to raczej określenia padające
    przy robieniu bilansu (rzadziej)[1], lub kontroli z Urzędu Skarbowego (oj
    często wtedy szło).

    > Plotka rozpowszechniana przez wrogo nastawione elementy wichrzycielskie
    > głosi, że szczególne natężenie tego rodzaju inwokacji występuje podczas
    > rozlicznia kosztów moich wyjazdów w tzw. teren. IMHO zupełnie
    > bezpodstawnie, ponieważ z pozycją pt. "pozostałe nieudokumentowane
    > koszty" powinna sobie poradzić nawet praktykantka z laptopem na kolanach
    > w kibelku ;->

    To ja już tam w te Twoje nieudokumentowane koszty wolę nie wnikać. ;D

    [ Odpowiedzialność można porównać do czekolady. Najlepiej na tym wyjdziesz,]
    [ jak ją podzielisz na wszystkich. (JoeMonster.org) ]

  • 38. Data: 2012-12-21 01:29:32
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 20 Dec 2012 18:33:42 GMT, PK napisał(a):

    > Po taką, że księgowi też chodzą na spotkania? :)
    > Zakładam, że będzie to podstawowy komp dla pracownika, a nie
    > narzędzie tylko do Płatnika :).

    Hmm... To ja tak z ciekawości spytam na jakie, by potrzebny był im akurat ich
    komputer? Bez złośliwości, z czystej ciekawości.

    [ - Men do things for women without expecting sex. ]
    [ - Those would be men who just had sex. (The Big Bang Theory 01x02 ) ]

  • 40. Data: 2012-12-21 01:48:08
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-21 01:29, Przemysław Ryk pisze:
    > Hmm... To ja tak z ciekawości spytam na jakie, by potrzebny był im akurat ich
    > komputer? Bez złośliwości, z czystej ciekawości.

    Na pewno taki ze słabym zasilaczem.

    --