    From: "lamer" <l...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Zewnetrzny dysk - USB czy ethernet ?
    Date: Wed, 1 Jul 2009 23:32:59 +0200

    Na USB wyciągniesz 30 MB/s, na ethernecie 100mbit jakieś 10-12 MB/s.
    Możesz też jakiś stary komputer podłączyć do sieci, a do niego dysk na usb
    (albo wewnętrzny). Taki stary komp to ze 30 zł.
    Sam miałem takie rozwiązanie przez kilka lat. Na starociu był linuks, który
    wystawiał dysk na świat. Działało ślicznie. Jedyna wada to taka, że dysk
    dałem 250 GB, a procesor 500 MHz i bez UPSa, więc jak prądu zabrakło to przy
    wstawaniu robił skanowanie dysku przez pól godziny :)

    lamer