    From: adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zimówki run-on-flat 17" - czy się spalać nad wyborem?
    Date: Sat, 11 Nov 2017 16:19:18 +0100

    > Continental ContiWinterContact TS830 P
    > Dunlop SP Winter Sport 4D
    > Michelin Alpin A4
    >
    > Cenowo są bardzo zbliżone.
    > Oceny z tego typu portalu są wg mnie niezbyt wiarygodne.

    Wypowie się ogólnie, bo miałem Goodyear Utragrip 8, Dunlop SP Winter
    Sport 3D, teraz mam Michelin Alpin A4. Wg mnie wszystkie bardzo
    porównywalne, bdb na mokrym, w śniegu gorzej, ale tu porównuję np. do
    Pirelli Carving, fatalne na mokrym ale w śniegu nie do zatrzymania.
    Ja bym brał coś niemieckiego teraz, złapałem gumę w Alpin A4 i gumiarz
    twierdzi, że są ciężkie do naprawy. Przy Dunlopach tego problemu nie było.
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com