eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaZjawisko Leidenfrosta jako napęd › Re: Zjawisko Leidenfrosta jako napęd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zjawisko Leidenfrosta jako napęd
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <5acca1d4$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <2dBzC.190888$cC7.72331@fx19.ams1>
    <5...@g...com>
    <4oGzC.243613$sL6.47615@fx02.ams1>
    <0...@g...com>
    <wMJzC.154158$VW3.122259@fx18.ams1>
    <2...@g...com>
    <k...@4...net>
    <EURzC.139108$2b7.9026@fx16.ams1>
    <1gil49m3r8krh.190zo1mbk8yyd$.dlg@40tude.net>
    <ywVzC.206973$zr6.79609@fx05.ams1>
    <5ad06cc9$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad07342$0$31356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad07868$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad08bfb$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    <t91AC.232570$of3.200404@fx04.ams1>
    <5ad0a53a$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad0b330$0$1004$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad0cfae$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad0f232$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad1019b$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <10hr1yicyfw9u.dlyn37npm67r$.dlg@40tude.net>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Sat, 14 Apr 2018 13:10:44 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <10hr1yicyfw9u.dlyn37npm67r$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 28
    Message-ID: <5ad1e1b5$0$1001$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.185.180.69
    X-Trace: 1523704245 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1001 79.185.180.69:52927
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2908
    X-Received-Body-CRC: 1985264716
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40760
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-13 o 23:29, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 13 Apr 2018 21:14:34 +0200, WM napisał(a):
    >> W dniu 2018-04-13 o 20:08, J.F. pisze:
    >>> A co dalej ? Czemu zawor sie otwiera ?
    >>>
    >> Tu widać jak to działa.
    >> Gdy nie ma przepływu to kula tonie, otwierając wylot.
    >> Jest przepływ, to kula jest porywana odpowiednio szybkim prądem cieczy
    >> lepkiej i zatyka wylot.
    >>
    >> https://i.stack.imgur.com/PSWtD.gif
    >
    > cisnienie zasilania powinno utrzymac ciezar kuli.

    Trzeba tak dobrać pole otworu wylotowego, by pomnożone przez ciśnienie
    słupa wody, było mniejsze od ciężaru kuli pomniejszonego o siłę wyporu.
    Wtedy kula opadnie, gdy tylko nadciśnienie od spiętrzenia zniknie.

    >
    > A jesli nie ... to predkosc bedzie za mala, aby porwac kule.
    >

    Zwróć uwagę na to, że kula jest dużo większa od otworu wylotowego, więc
    siła od oporu opływu lepkiego jest większa od siły dociskającej.



    WM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.04.18 15:05 J.F.
  • 14.04.18 17:59 WM
  • 14.04.18 18:48 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: