eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaZjawisko Leidenfrosta jako napęd › Re: Zjawisko Leidenfrosta jako napęd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!n
    ews.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.c
    om!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostra
    da.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zjawisko Leidenfrosta jako napęd
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5acca1d4$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <4oGzC.243613$sL6.47615@fx02.ams1>
    <0...@g...com>
    <wMJzC.154158$VW3.122259@fx18.ams1>
    <2...@g...com>
    <k...@4...net>
    <EURzC.139108$2b7.9026@fx16.ams1>
    <1gil49m3r8krh.190zo1mbk8yyd$.dlg@40tude.net>
    <ywVzC.206973$zr6.79609@fx05.ams1>
    <5ad06cc9$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad07342$0$31356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad07868$0$987$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad08bfb$0$1009$65785112@news.neostrada.pl>
    <t91AC.232570$of3.200404@fx04.ams1>
    <5ad0a53a$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad0b330$0$1004$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad0cfae$0$31351$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad0f232$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ad1019b$0$989$65785112@news.neostrada.pl>
    <10hr1yicyfw9u.dlyn37npm67r$.dlg@40tude.net>
    <5ad1e1b5$0$1001$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 14 Apr 2018 15:05:14 +0200
    Message-ID: <1i9z50opphssr.174vwik13i46s$.dlg@40tude.net>
    Lines: 30
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1523711114 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 674 82.143.187.50:65060
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2717
    X-Received-Body-CRC: 456604672
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40761
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 14 Apr 2018 13:10:44 +0200, WM napisał(a):
    > W dniu 2018-04-13 o 23:29, J.F. pisze:
    >> Dnia Fri, 13 Apr 2018 21:14:34 +0200, WM napisał(a):
    >>> https://i.stack.imgur.com/PSWtD.gif
    >>
    >> cisnienie zasilania powinno utrzymac ciezar kuli.
    >
    > Trzeba tak dobrać pole otworu wylotowego, by pomnożone przez ciśnienie
    > słupa wody, było mniejsze od ciężaru kuli pomniejszonego o siłę wyporu.
    > Wtedy kula opadnie, gdy tylko nadciśnienie od spiętrzenia zniknie.

    >> A jesli nie ... to predkosc bedzie za mala, aby porwac kule.
    >>
    > Zwróć uwagę na to, że kula jest dużo większa od otworu wylotowego, więc
    > siła od oporu opływu lepkiego jest większa od siły dociskającej.

    no, jest to jakas koncepcja.
    Ciekawe czy sie wzbudzi, czy ustali jakies male otwarcie i przeplyw.

    A jak wzbudzi ... na malej czestotliwosci czy na wysokiej ?

    Mam wrazenie, ze ci z YT nie robili szczegolowych obliczen - byle jaki
    zawor (klapkowy) i dziala.

    P.S cierpienia mlodego wynalazcy
    https://www.youtube.com/watch?v=enj1d0NNLzY

    No nie chce sie wzbudzic :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.04.18 17:59 WM
  • 14.04.18 18:48 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: