  • 271. Data: 2011-07-20 20:06:17
    Temat: Re: Zjeżdżanie na pobocze.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-07-20 19:55, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
    > Gdy poboczem pojedzie rower, to jasne jest że musisz się od niego
    > oddalić, żeby zachować bezpieczny odstęp.
    > Ale gdy nic się nie dzieje, to odległość możliwie najmniejsza, jest
    > możliwie najmniejszą, a nie dowolną.

    Ale nadal jest ona bardzo umowna i zmienna w szerokich granicach a takze
    uwarunkowana wieloma okolicznosciami oraz subiektywna ocena kazdego z
    kierujacych. To jest zdaje sie jasne i tez nie podlega dyskusji.
    Tak wiec zgadzam sie z toba tyle, ze moje "mozliwie blisko" jest inne
    niz twoje "mozliwie blisko". Czyli obaj stosujemy sie do przepisow :)

    --
    mk4

  • 272. Data: 2011-07-20 20:09:35
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:j0746l$38q$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości

    > No to Twoje zamiary są interesujące równie mocno co zeszłoroczny śnieg.
    > Masz psi obowiązek jechać przy linii bocznej, a nie środkiem pasa, czy to Ci
    > się podoba czy nie.

    <cite>
    dyspozycja jazdy możliwie blisko prawej krawędzi nie ma charakteru
    bezwzględnego. Wskazuje na to wyrażenie "możliwie blisko"
    </cite>
    Autor: Stanisław Soboń

    <cite>
    Nakaz jazdy "możliwie blisko" prawej krawędzi jezdni wskazuje na względny
    charakter przepisu
    </cite>
    Autor: Ryszard Andrzej Stefański/ Zbigniew Drexler

    A teraz czekamy na publikacje mistrza Cavallino, mogą być te ze współautorem
    Romanem Mandziejewiczem -- argumenty mniej więcej macie takie same:
    "zasrany", "psi"

    --
    Tomasz Nycz

  • 273. Data: 2011-07-20 20:14:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello 'Tom,

    Wednesday, July 20, 2011, 8:09:35 PM, you wrote:

    [...]

> [...]

    > A teraz czekamy na publikacje mistrza Cavallino, mogą być te ze współautorem
    > Romanem Mandziejewiczem -- argumenty mniej więcej macie takie same:

    Jasne. Pojęcie "źródła prawa" znasz?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 274. Data: 2011-07-20 20:15:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A bujaj sie na resorach.
    > Nie dosc, ze nie masz racji to jeszcze propagujesz niebezpieczna jazde.

    Fajnie, tylko że opisałeś siebie ze swoją jazdą.

  • 275. Data: 2011-07-20 20:16:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale nadal jest ona bardzo umowna

    Nie. nie jest umowna.
    Co najwyżej jest dla niektórych zbyt trudna do zrozumienia.

  • 276. Data: 2011-07-20 20:19:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    >
    > <cite>
    > Nakaz jazdy "możliwie blisko" prawej krawędzi jezdni wskazuje na względny

    Oczywiście.
    Tyle że ta względność zależy od sytuacji na drodze, takiej obiektywnej, a
    nie od widzimisie kierowcy.

    W poprzednim poście podałem przykład przypadku w którym można, a wręcz
    trzeba jechać dalej od pobocza.
    Zupełnie inaczej sytuacja wygląda, gdy nie ma żadnych czynników, które
    utrudniają jazdę bliżej linii.

  • 277. Data: 2011-07-20 20:19:57
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-07-20 20:15, Cavallino wrote:

    > Fajnie, tylko że opisałeś siebie ze swoją jazdą.

    No i jakos nikt poza toba nie napisal jakoby z tymi zalozeniami co do
    mojej jazdy bylo cos nie tak. Ty zreszta tez nie napisales ale za to
    przeskoczyles na watek kynologiczny.

    --
    mk4

  • 278. Data: 2011-07-20 20:21:28
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2011-07-20 20:19, Cavallino wrote:
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał
    > w wiadomości news:
    > Zupełnie inaczej sytuacja wygląda, gdy nie ma żadnych czynników, które
    > utrudniają jazdę bliżej linii.

    To, ze ty ich nie widzisz to nie znaczy, ze nie ma :)

    --
    mk4

  • 279. Data: 2011-07-20 20:21:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No i jakos nikt poza toba nie napisal jakoby z tymi zalozeniami co do
    > mojej jazdy bylo cos nie tak.

    Jedz g... , miliony much nie mogą się mylić, podobnie jak stada
    kapeluszników.

  • 280. Data: 2011-07-20 20:22:41
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:882846880.20110720201449@pik-net.pl>:

    > Hello 'Tom,

    > Wednesday, July 20, 2011, 8:09:35 PM, you wrote:

    > [...]

    > Jasne. Pojęcie "źródła prawa" znasz?

    Na tej grupie można poznać wiele "źródeł prawa", celują w tym autorzy
    stosujący retorykę w stylu "zasrany obowiązek", "psi obowiązek"...

    --
    Tomasz Nycz