  • Data: 2018-03-13 20:37:59
    Temat: Re: Zmiana sposobu jazdy?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-12 o 22:33, Shrek pisze:

    > Mają mają. I do przyspieszenia i prędkości max liczy się tylko moc i
    > dobry automat lub (w ostateczności) białkowy zmieniacz biegów.

    W moim aucie nie ma większego znaczenia czy ruszam w automacie
    kick-down, czy manualnie steruję skrzynią. Zwykle automat całkiem dobrze
    sobie radzi.

    Efekt zawsze jest identyczny: im więcej koni wraz z obrotami powyżej
    2400... no może 2800 (ten zakres jest najlepszy), tym słabiej
    przyspiesza. Odwrotnie niż w benzynie. Jeśli zależy mi na maksymalnym
    przyspieszaniu, to trącam manetkę ciut powyżej 3000 obr.

    > Jakby się liczył moment, to wszystkie sportowe supersamochody byłyby w
    > dizlu.

    Widziałeś sportowe diesle? :-)

    --
    Pozdrawiam,