  • Data: 2015-08-27 14:29:11
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.08.2015 13:40, Tadeusz wrote:

    > Przeczytałem zanim wysłałem.

    Hint: jeśli ktoś zwraca Ci uwagę, byś przeczytał artykuł,
    to warto do niego zajrzeć, bo najwyraźniej coś pokręciłeś.

    A tak, pała z czytania ze zrozumieniem:

    "...plan remontu mostu za 30 tys. zł"

    Za 30 tys mieli wzmocnić/wymienić wspomnianą wcześniej belkę.

    > Czy wiesz, że sama dokumentacja projektowa takiego byle jakiego mostku w
    > wydaniu jakiegokolwiek państwowego urzędu to będzie kilkanaście tysięcy zł?
    > Na samą robotę zostanie z tych 30 tysięcy pewnie 15. Dalej uważasz, że
    > ktokolwiek zrobiłby to lepiej niż sami mieszkańcy???

    No mieszkańcy nie robili mostu, ani nawet nie naprawili, tylko
    rozebrali most (budowa od nowa będzie droższa) zasypali rzekę
    zostawiając w niej rurę (co może być wywołać zagrożeniem powodzią).

    pzdr
    bartekltg