    From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Date: Mon, 24 Nov 2014 11:28:24 +0100

    Dnia 2014-11-23, o godz. 20:08:03
    Myjk <m...@n...op.pl> napisał(a):

    > Jak mieszkałem na Kazury to ludzie prawie do klatek wjeżdżali, choć
    > przed osiedlem było dużo wolnego parkingu. Teraz patrzę, to nawet
    > kulturka, choć widze auta tam, gdzie kiedyś nie wjeżdżały.

    Ja mam sąsiada piętro niżej. ~60-65 lat. Mimo że mamy przy budynku
    zatoki parkingowe po drugiej stronie osiedlowej uliczki z uporem
    maniaka parkuje na szerokim chodniku koło furtki i bramy na dziedziniec
    budynku. "Oszczędza" od 6 do 27 metrów - kiedyś specjalnie zmierzyłem
    ile jest z "jego" miejsca do najbliższej i najdalszej zatoki. Przy czym
    są to zatoki nadmiarowe do miejsc w garażu podziemnym, na wewnętrznym
    terenie i miejsca do parkowania praktycznie zawsze są. A on musi
    zaparkować przy bramie. I już. Żadne argumenty nie trafiają, potakuje i
    robi dalej tak samo.

    Zdrówko