  • Data: 2014-07-20 08:04:14
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 00:13:34 +0200, PiteR napisał(a):
    > Mnie fascynuje, że nie ma w Polsce nawet takiej pracy prostej jak np
    > koszenie trawników, że grzebanie w śmietnikach jest opłacalne.

    Dla ludnosci, czy dla miasta ?

    Dla ludnosci to wiesz - vat, zus, pit, kosiarka, i kto takiego
    bezdomnego do ogrodka wpusci. No i czy zechce zaplacic te wszystkie
    podatki czy powie "sam sobie skosze".

    Dla miasta/gminy/powiatu to widze czasem ze kosza trawniki, rowy,
    pobocza.

    Gdzies tam chyba jeszcze przepisy sa przeciw - skosisz taki trawnik w
    tydzien, a prawo do zasilku stracisz na miesiac.

    J.