  • Data: 2014-07-20 08:52:44
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Mnie fascynuje, że nie ma w Polsce nawet takiej pracy prostej jak np
    > koszenie trawników, że grzebanie w śmietnikach jest opłacalne.

    E tam nie ma.
    Syn (student) znalazł robotę na wakacje w 1 dzień.
    Mało płatna (pakowanie ciuchów na magazynie) i ciężka, ale chętnych biorą
    jak leci, wszystkich.
    Widać jest ich za mało, bo nawet rozmowy o pracę nie robią.

    Ogłoszenia o niej wiszą też na słupach.
    Czyli nie jest tak, że roboty nie ma, tylko wtedy czasu na chlanie nie
    zostaje, bo takim dniu pracy to raczej odespać trzeba.