  • Data: 2015-06-30 15:06:55
    Temat: Re: Życie bez prawa jazdy
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-30 o 13:19, Iglo pisze:
    > Znacie kogoś, kto się rzeczywiście do jazdy totalnie nie nadaje? Oczywiście
    pomijając zaawansowanych wiekiem już prapradziadków..
    > Mój kolega zdał w Warszawie na Odlewniczej za 9 razem. Rzeczywiście, po 6 nieudanym
    razie jak go zabrałem na "nauki" to nie wyglądało to optymistycznie.
    > Ale zdał, kupił samochód, jeździ codziennie do pracy, stłuczki czy obcierki nawet
    nie miał. Nie wiem jak to by było na "nieznanej" trasie.

    > http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstw
    o/1588003,1,zycie-bez-prawa-jazdy.read

    Moja szwagierka zdała prawko za 5 razem i to jakieś 10 lat temu.
    No i ostatni raz prowadziła auto właśnie na egzaminie.
    Bałbym się jej dać poprowadzić jakikolwiek pojazd mechaniczny, łącznie z
    rowerem