  • Data: 2018-06-03 20:20:14
    Temat: Re: Zyletki
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2018 o 17:24, Konrad Anikiel pisze:
    > Ja wolę urządzenia elektryczne. Radziecka elektrobritwa marki ERA z lat
    siedemdziesiątych jest niezniszczalna. Nie ma żadnego silniczka, tylko wibracyjne
    wahadło. Poza siateczką, zero tarcia, nie ma się co zużyć.
    Przypomniałeś mi stare dzieje. Ja miałem Charkiv 15M z obrotowymi
    nożykami, którego zmieniłem w 1995 na Philipsa. W sumie Philips
    przewyższał radziecki produkt cichszą pracą i tym, że był akumulatorowy.
    Wytrzymał 15 lat (wymieniłem tylko raz akumulatory i ze dwa razy
    głowice). Nowy Philips, jakiego dostałem ma wolniejsze obroty i dołożyli
    na osiach napędu głowic takie ciężarki dla (chyba) płynniejszej pracy i
    generalnie mniej mi się podoba i wzorniczo i w działaniu.
    Nie sprawia też wrażenia, żeby wytrzymał 15 lat.
    Już Kopernik stwierdził, że pieniądz gorszy wypiera pieniądz lepszy.
    Obecnie dotyczy to chyba wszystkiego od sprzętu AGD zaczynając, a na
    przepisach kończąc.
    Jacek