  • Data: 2019-01-11 16:48:03
    Temat: Re: a tak chwala LPG że tanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA9D494A6482A1budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Mi zbiornik starcza na 1800km wiec sie człowiek rozleniwia i chyba
    >nikt
    >nie bedzie probował argumentowac ze mały zbiornik LPG to jego plus...

    Argument byl taki, ze przy zasiegu ok 500km to nie jest duza wada, bo
    i tak trzeba zrobic przerwe w podrozy.
    No ale ja mialem 360km, a w praktyce 300, bo przeciez stacja na
    zawolanie sie nie trafi.

    Ale jest i zaleta - precyzyjniej mozna sobie spalanie policzyc :-)

    >Zwłaszcza w czasach kiedy trzeba sobie to LPG samemu zatankować.

    Hm, czy to wada ... szybciej, bo bez czekania :-)

    >Ale czy ten minus jest az tak wielki? Mimo wszystko chyba nie.

    Wiadomo, pare zl przykrywa inne wady :-)
    Ale to wlasnie od tego zasiegu zalezy - 500km, 300 czy 100 :-)
    I od sposobu jazdy - czy sie robi trasy po 1800km, czy tylko 10km
    dziennie po miescie.

    Jak dla mnie:
    -planujac malą wycieczke musialem zatankowac dzien wczesniej ...
    uciazliwosc niewielka.

    -no chyba, ze jak na zlosc bylem prawie pelny i nie oplacalo sie
    podjezdzac po 9 litrow ... trzeba bylo planowac tankowanie w trasie.

    -jak jechalem na narty do Spindlerowego Mlynu, akurat 180km w jedna
    strone ... no trzeba gdzies zatankowac przy powrocie, a tu czlowiek
    zmeczony, kombinezon przemoczony, albo sie zatrzymal gdzies na dobry
    posilek i teraz drugi postoj i pozno.
    No tak na dobra sprawe to wcale nie trzeba tankowac, rezerwe mialem
    na 600km, ale ten bol serca jak sobie pomysle ze na drogiej benzynie
    jade :-)

    przy krotszych wyjazdach problemu nie ma, jeszcze sie cieszylem ze
    moge na taniej stacji zatankowac, i jakos mokre ubranie nie
    przeszkadzalo :-)

    -sluzbowo do Warszawy, akurat 350 km ... i trzeba 10 minut wczesniej
    wstac, albo katusze przezywac na benzynie w warszawskich korkach :-)

    J.