  • 11. Data: 2010-09-08 17:51:55
    Temat: Re: austria - czechy - gdzie winiety?
    Od: Rafał Grzelak <n...@d...com>

    amir wrote:

    > Gdzie można się zaoptarzyć w winiety jadąc przez czechy i austrie
    > autostradami?
    >
    > czy przez autostradą na każdej stacji paliw dostanę?

    Unikaj przybytkow na samej granicy - zawolali sobie 50pln za winietke
    czeska na 10 dni.
    Na pierwszej stacji benzynowej w Czechach bedzie to juz ~40pln przy
    obecnym kursie CZK.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 12. Data: 2010-09-08 18:48:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W PZMot, ale cena kompletnie nieoplacalna, przynajmniej na krotkie
    > wyjazdy - spora kwote prowizji doliczaja.

    Na czeskiej stacji doliczają większą.
    Mnie za najtańszą winietkę skasowali na 13,5 Eur.

  • 13. Data: 2010-09-08 18:49:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał Grzelak" <n...@d...com> napisał w wiadomości

    > Unikaj przybytkow na samej granicy - zawolali sobie 50pln za winietke
    > czeska na 10 dni.

    Taniocha.
    Mnie pod Mikulovem skasowali na kilka zł więcej.

  • 14. Data: 2010-09-08 19:21:37
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-08 18:48, Cavallino pisze:

    > Na czeskiej stacji doliczają większą.

    Tak, tak. Już raz prosiłem o wyjaśnienie, jakim cudem zapłaciłeś za
    10 dniową tyle co za miesięczną, skoro musisz dostać paragon
    potwierdzający zakup dokładnie takiej winiety jaką dostałeś
    i używasz.

    > Mnie za najtańszą winietkę skasowali na 13,5 Eur.

    Pewnie sam nie wiesz co kupiłeś...

  • 15. Data: 2010-09-08 19:29:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Taniocha.
    > Mnie pod Mikulovem skasowali na kilka zł więcej.

    Pod Mikulovem ? To chyba specjalna cena dla Austryjakow :-)

    J.

  • 16. Data: 2010-09-08 19:39:39
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-08 19:29, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > Pod Mikulovem ? To chyba specjalna cena dla Austryjakow :-)

    Promocja znaczy? Jeśli mam być szczery, to w wersję 'promocyjną'
    dla Cavallino uwierzę, ale nie dla Austriaków. Paragon też
    pewnie sfabrykowali ;)

  • 17. Data: 2010-09-08 21:14:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    >
    > Pod Mikulovem ?

    Dokładniej to chyba w samym Mikulovie, ale nie dam głowy bo była ulewa i
    środek nocy, ale na pewno przed wjazdem na dwupasmówkę (jadąc od strony
    Wiednia rzecz jasna).

    >To chyba specjalna cena dla Austryjakow :-)

    Widać Polaków też obejmuje.

  • 18. Data: 2010-09-08 21:39:12
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 08-09-2010 o 14:51:36 amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > Gdzie mo?na sie zaoptarzyae w winiety jad?c przez czechy i austrie
    > autostradami?
    >
    > czy przez autostrad? na ka?dej stacji paliw dostane?

    W Austrii na stacjach paliw, są oznaczone łatwo znaleźć.

    Jak wjeżdżałem do Czech od strony Austrii to winietę można kupić "na
    granicy", ale pierwsza buda była droższa niż 100 metrów dalej.

  • 19. Data: 2010-09-08 21:39:53
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> napisał w
    wiadomości news:i68gnq$brj$1@cyberdyne-t3.futrzak.net...

> [...]
    > 10 dniową tyle co za miesięczną, skoro musisz dostać paragon
    > potwierdzający zakup dokładnie takiej winiety jaką dostałeś

    Który to paragon dobrze jest przechowywac wraz z kuponem kontrolnym.

    W.

  • 20. Data: 2010-09-08 21:54:41
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-09-08 21:39, Wielebny pisze:
    > Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg"<f...@p...com> napisał w
    > wiadomości news:i68gnq$brj$1@cyberdyne-t3.futrzak.net...

    > Który to paragon dobrze jest przechowywac wraz z kuponem kontrolnym.

    Dobrze to mało powiedziane - jest niby obowiązek przechowywania go
    razem z kuponem kontrolnym :). Czeskiego to ludzie może i nie znają,
    ale na tym kuponie jest wszystko wyjaśnione po angielsku.
    Co tam - tutaj (na grupie) jest zdecydowanie więcej opowieści z mchu
    i paproci, niż racjonalnych wypowiedzi opartych na konfrontacji
    z realną rzeczywistością.