  • 21. Data: 2010-09-08 23:32:38
    Temat: Re: austria - czechy - gdzie winiety?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wielebny" <v...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > jakim cudem zapłaciłeś za
    >> 10 dniową tyle co za miesięczną,

    Tyle żądał, a ja nie mając pojęcia ile ona kosztuje tyle zapłaciłem.
    Gadałem z nim, że z tego co pamiętam kosztowała 200 koron, ale stwierdził że
    to było 3 lata temu, a teraz jest prawie 2 razy droższa.
    Jako że to była chyba 3 stacja na której próbowałem kupić winietę i pierwsza
    na której ją mieli, to trochę się bałem jak będzie na następnych.

    >skoro musisz dostać paragon
    >
    > Który to paragon dobrze jest przechowywac wraz z kuponem kontrolnym.

    Nie kojarzę już czy paragon brałem, byłem konkretnie zmęczony szukaniem od
    kilku godzin noclegu w ulewie, więc mogłem po prostu wziąć winietę i wyjść.
    Niemniej gość mnie przekonywał że 350 koron to cena winiety 10 dniowej, więc
    dlaczego nie miałby wstukać tego na paragonie?

  • 22. Data: 2010-09-09 10:48:52
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    W PZM
    w opolu sa

    na 10 dni

    czechy
    53
    austria
    46

  • 23. Data: 2010-09-09 11:34:57
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 9/8/2010 5:32 PM, LEPEK wrote:

    > Sądzę, że liczba przejść granicznych Austra / Czechy jest większa, niż
    > jeden. Sprecyzujesz to konkretne?
    >
    > Pozdr,
    Droga na Wieden, w Czechach kolo Mikulov.

  • 24. Data: 2010-09-09 11:45:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shadowchaser" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Droga na Wieden, w Czechach kolo Mikulov.

    Może to ta sama stacja, która mnie nacięła?
    Bo też kart nie przyjmowali, przynajmniej za winietki.

  • 25. Data: 2010-09-09 13:20:43
    Od: Shadowchaser <s...@o...pl>

    On 9/9/2010 11:45 AM, Cavallino wrote:
    > Może to ta sama stacja, która mnie nacięła?
    > Bo też kart nie przyjmowali, przynajmniej za winietki.

    Mnie nigdy nie nacieli, a korzystam dosc czesto, bo do Wiednia mam
    blisko. Ale musze przyznac, ze za przyjemni to oni nie sa.

  • 26. Data: 2010-09-09 13:22:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    w wiadomości news:i68vgr$4bo$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Niemniej gość mnie przekonywał że 350 koron to cena winiety 10
    > dniowej, więc dlaczego nie miałby wstukać tego na paragonie?

    I co jest na paragonie ? 350 koron, "winieta 350kr" czy "winieta
    10dni 350kr" ?
    Moze sie nie dogaliscie, on myslal ze mowisz "30 dni" :-)

    Chyba ze mu sie kiedys winiety pomylily i teraz musial wyrownac :-)

    A swoja droga to jak jechales ze dopiero w Mikulovie winieta byla
    potrzebna - przez Niemcy ?

    J.

  • 27. Data: 2010-09-09 13:25:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > I co jest na paragonie ? 350 koron, "winieta 350kr" czy "winieta 10dni
    > 350kr" ?

    A przeczytaj wyżej co pisałem o odbiorze paragonu.

    > Moze sie nie dogaliscie, on myslal ze mowisz "30 dni" :-)

    Jasne i sprzedał mi na 10 dni? ;-)
    Bo też tak pomyślałem i sprawdziłem w necie po powrocie - była na 10 dni.

    > Chyba ze mu sie kiedys winiety pomylily i teraz musial wyrownac :-)
    >
    > A swoja droga to jak jechales ze dopiero w Mikulovie winieta byla
    > potrzebna - przez Niemcy ?

    Wracałem przez Czechy.
    Tam jechałem przez Słowację.
    Niebo a ziemia oczywiście na korzyść Słowacji.
    I winieta o połowę tańsza.

  • 28. Data: 2010-09-09 14:04:46
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    czytajac ten watek to widze ze wegrzy maja to najlepiej rozwiazane, ich
    winiety kupuje sie nie wychodzac z domu w 5 minut

  • 29. Data: 2010-09-09 14:17:48
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > czy przez autostradą na każdej stacji paliw dostanę?

    Po przejechaniu granicy kupujesz na najbliższej stacji.

    Tyle że musisz pamiętać że bez winiety nie masz prawa wjechać na
    autostradę. Kupujesz na stacji położonej na "bezpłatnej drodze".

    Ja rok temu podczas podróży do Chorwacji kupowałem w ten sposób.
    Jechałem w nocy i miałem niezłego pietra , bo po przekroczeniu granicy
    stacje były pozamykane , ale na szczeście znalazłem jedną
    kilkadziesiąt metrów przed wjazdem na autostradę , a kilkaset metrów
    dalej był patrol z lornetkami i szukał samochodów bez winietki :)

    Więc jak chcesz bez stresu to kupujesz na granicy, Przepłacisz , ale
    będziesz "spokojny" ;)

  • 30. Data: 2010-09-09 14:30:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał w
    wiadomości grup
    0g2000vbr.googlegroups.com...

    > Jechałem w nocy...
    > dalej był patrol z lornetkami i szukał samochodów bez winietki :)

    to oni swiecace te winiety sprzedaja? :)

    a swoja droga to taniej do chorwacji jedzie sie przez wegry, bo tylko na nie
    kupuje sie winiety ;)