  • 1. Data: 2012-08-17 16:00:55
    Temat: autostrada szybciej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    a moze i nie

    http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12323048,
    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    J.

  • 2. Data: 2012-08-17 16:37:34
    Temat: Re: autostrada szybciej
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Friday, August 17, 2012, 4:00:55 PM, you wrote:

    > a moze i nie
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12323048,
    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    Tak przy okazji - kiedyś próbowano mi tu wmówić, że ruch na odcinku
    Katowice-Kraków jest większy niż na odcinku Wrocław-Gliwice...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-08-17 17:15:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 16:00:55 +0200, J.F napisał(a):

    > a moze i nie
    >
    > http://katowice.gazeta.pl/katowice/1,35063,12323048,
    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    Urzędasy wymyśliły :D Na szczęście można ten korek ładnie ominąć.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2012-08-17 17:15:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 16:37:34 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html

    > Tak przy okazji - kiedyś próbowano mi tu wmówić, że ruch na odcinku
    > Katowice-Kraków jest większy niż na odcinku Wrocław-Gliwice...

    IMO jest większy. Tylko ciut więcej bramek jest.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2012-08-17 19:35:47
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > Urzędasy wymyśliły :D Na szczęście można ten korek ładnie ominąć.

    Dokładnie, ja moim Polonezem Truckiem Royem zawsze sprawnie omijam korek
    na bramkach na A4 korzystając z rad pana Adama przekazanych mi
    radiotelefonem CB.

    --
    ignorance is bliss

  • 6. Data: 2012-08-17 20:14:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Tak przy okazji - kiedyś próbowano mi tu wmówić, że ruch na odcinku
    > Katowice-Kraków jest większy niż na odcinku Wrocław-Gliwice...

    Hm, na tamtych bramkach tez sie czeka.

    http://www.gddkia.gov.pl/pl/987/gpr-2010

    od zachodu lecac - przed Kostomlotami 29 tys, do Bielan juz 39 tys, pod
    Opolem rzedu 25 tys, do Kleszczowa juz 36tys, pod katowicami 75tys, na
    wezle Chrzanow jakies 30 tys. Mniej wiecej podobny ruch.

    Wtedy do Gliwic bylo bezplatnie. Teraz mogla troche AOW namieszac w
    rozkladzie.

    J.

  • 7. Data: 2012-08-17 20:14:45
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Każdy, w pewnym czasie lat + - dziewięćdziesiątych, podniecał się
    fioletową mapą autostrad w niemieckich, a Polska blada z kilkoma
    odcinkami w tym połowa betonowa poniemiecka testująca zawieszenie i
    ogólnie konstrukcje auta.

    Zastanawiam się kto teraz o zdrowych zmysłach dalej marzy o polskich
    autostradach i drogach szybkiego ruchu :)
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2012-08-17 20:25:35
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Krzysztof 45

    > Zastanawiam się kto teraz o zdrowych zmysłach dalej marzy o polskich
    > autostradach i drogach szybkiego ruchu :)

    Ja nie marze, ponieważ moim Polonezem Truckiem Royem bez problemu
    pokonuję nawet odcinki typowo off-roadowe (mój Polonez Truck Roy ma
    wysokie zawieszenie 4x4).

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-08-17 20:40:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-17 20:14, Krzysztof 45 pisze:
    > Każdy, w pewnym czasie lat + - dziewięćdziesiątych, podniecał się
    > fioletową mapą autostrad w niemieckich,

    Jednak nie każdy - może pisz w swoim imieniu...

    > a Polska blada z kilkoma
    > odcinkami w tym połowa betonowa poniemiecka testująca zawieszenie i
    > ogólnie konstrukcje auta.

    Może i było blado, ale zawieszenia dawały radę.

    > Zastanawiam się kto teraz o zdrowych zmysłach dalej marzy o polskich
    > autostradach i drogach szybkiego ruchu :)

    To nie są marzenia, tylko rzeczywistość. Na świecie korki na
    autostradach/drogach szybkiego ruchu nie są czymś dziwnym - opłaty
    podobnie.

  • 10. Data: 2012-08-17 20:50:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, August 17, 2012, 8:14:38 PM, you wrote:

    Bramki_na_A4__Do_40_minut_czekania.html
    > Hm, na tamtych bramkach tez sie czeka.

    Nie tyle. A 8 otwartych bramek na raz jeszcze nigdy tam nie widziałem.

> [...]
    > Opolem rzedu 25 tys, do Kleszczowa juz 36tys, pod katowicami 75tys, na
    > wezle Chrzanow jakies 30 tys. Mniej wiecej podobny ruch.

    Sfałszowane przez ruch lokalny zarówno koło Wrocka jak i w Katowicach.

    > Wtedy do Gliwic bylo bezplatnie. Teraz mogla troche AOW namieszac w
    > rozkladzie.

    Ciekawe, że nie ma po prostu statystyk z bramek.

    --
    Best regards,
    RoMan