  • Data: 2019-10-10 09:57:13
    Temat: Re: bf214
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Oct 2019 23:45:42 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Wydawało mi się, że w Łodzi, ale jednak nie, w Bydgoszczy:
    >
    > http://mmdz.pl/wp-content/uploads/2018/02/instrukcja
    -obs%C5%82ugi-odbiornika-telewizyjnego-Szecherezada-
    IV.pdf

    To z czasow, gdy byl tylko jeden program ?
    Potem musieli gdzies drugi wcisnac - moze wlasnie w Lodzi na kanal 1.

    Lodz co prawda od Bygoszczy niezbyt daleko - moze lepiej bylo nie ?

    No i wraca moje inne pytanie - dlaczego akurat takie czestotliwosci ?
    8MHz odstepu ... ale czemu nie 176, 184, 192.
    I jeszcze te cwiartki ... tak lepiej, jakies harmoniczne sie nie
    zaklocaja?

    Choc to byla jednowstegowa transmisja - to moze chcieli sie jakos na
    srodku kanalu ustawic, a kanal bardziej okragly ?
    Ale srednia z wizji i fonii to mi 178.5 wychodzi, tez dziwnie :-)

    J.