-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.xs4all.nl!newsf
eed9.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.x
lned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: bilety w IC
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <3...@g...com>
<1...@4...net>
<LByrD.183880$2D.132874@fx12.ams1>
<1511izy4rpx6m$.zyzgddsrnnds.dlg@40tude.net>
<5baf48c1$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<qk7rbr283tmx.1izxy9k4ihjdd$.dlg@40tude.net>
<5baf8f03$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
<hvjcixbj00r5.1uufwostlji2p$.dlg@40tude.net>
<HqUrD.215411$dp.36322@fx06.ams1>
<v3ypkr7eqwm2$.pdpgynbncb43$.dlg@40tude.net>
<9TysD.249450$PY.187290@fx05.ams1> <fdzsD.173899$zA.34379@fx08.ams1>
Date: Tue, 2 Oct 2018 23:42:47 +0200
Message-ID: <1...@4...net>
Lines: 28
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1538516555 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 523 82.143.187.50:55691
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2405
X-Received-Body-CRC: 2111630731
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:41583
[ ukryj nagłówki ]Dnia Tue, 02 Oct 2018 00:46:03 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> On 2018-10-02, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
>> On 2018-10-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
>>> A tu widzisz - ma znaczenie.
>> Tak twierdzisz. Niestety nadal nie mogę tam wejść.
>
> Wyguglałem. Nie ma znaczenia. Taka sytuacja jest uwarunkowana specyfiką
> tego połączenia. Jest kupa ludzi, którzy jadą wyłącznie aby zrobić
> zakupy po drugiej stronie na co w zupełności wystarcza im 1 dzień.
> Ustawienie ceny biletu jednodniowego na wyższym poziomie spowodowałoby
> drastyczny spadek popytu, bo ten popyt jest napędzany różnicą w cenach
> towarów. Natomiast ci co na dłużej to i tak pojadą bo zwyczajnie nie
> mają innego wyjścia.
Otoz to. Ale czy specyfika tego polaczenia, czy specyfika Angoli ... a
moze specyfika kapitalizmu, tylko my mamy socjalistyzne skrzywienie
:-)
> Przypadek dość specyficzny i trudno tu uogólniac na standardowe
> połaczenia lotnicze.
Czemu nie - przeciez za 100 zl kazdy chetnie poleci zwiedzic Londyn
czy Paryz, a za 1000 zl niekoniecznie :-)
Albo taki Wochenende bilet na kolei - za pol ceny pojada pociagiem, za
pelna wsiada w samochod :-)
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
- Malowanie roweru dzisiaj
- Telefoniczna kopiarka kluczy
- Awaria rury
- Prawo do naprawy
- Re: Download Solution Manual Fundamentals of Renewable Energy Processes (3rd Ed., Aldo da Rosa)
Najnowsze wątki
- 2024-05-04 Bonusowe pytanie rozliczenie sie z elektrownia - fotowoltaika.
- 2024-05-04 Ujawnienie porady prawnej prokuraturze
- 2024-05-04 Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- 2024-05-04 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-04 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-05-04 Łódź => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-04 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-04 Berlin => IT Systems Administrator and Customer Support Engineer <=
- 2024-05-04 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-05-04 Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
- 2024-05-04 Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- 2024-05-04 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-04 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=