  • Data: 2018-10-02 23:42:47
    Temat: Re: bilety w IC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Oct 2018 00:46:03 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > Wyguglałem. Nie ma znaczenia. Taka sytuacja jest uwarunkowana specyfiką
    > tego połączenia. Jest kupa ludzi, którzy jadą wyłącznie aby zrobić
    > zakupy po drugiej stronie na co w zupełności wystarcza im 1 dzień.
    > Ustawienie ceny biletu jednodniowego na wyższym poziomie spowodowałoby
    > drastyczny spadek popytu, bo ten popyt jest napędzany różnicą w cenach
    > towarów. Natomiast ci co na dłużej to i tak pojadą bo zwyczajnie nie
    > mają innego wyjścia.

    Otoz to. Ale czy specyfika tego polaczenia, czy specyfika Angoli ... a
    moze specyfika kapitalizmu, tylko my mamy socjalistyzne skrzywienie
    :-)

    > Przypadek dość specyficzny i trudno tu uogólniac na standardowe
    > połaczenia lotnicze.

    Czemu nie - przeciez za 100 zl kazdy chetnie poleci zwiedzic Londyn
    czy Paryz, a za 1000 zl niekoniecznie :-)

    Albo taki Wochenende bilet na kolei - za pol ceny pojada pociagiem, za
    pelna wsiada w samochod :-)

    J.