  • Data: 2014-04-20 10:16:05
    Temat: Re: było?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-20 10:00, Budzik pisze:

    > Hmm, źle widziałem na filmiku? Wydawało mi się, że pojechał w lewo w
    > stosunku do kierunku jazdy tego co nagrywał.

    Dobrze widziałeś. Poza tym w czasie 1:32 widać, że BMW się ustawia do
    przejazdu w poprzek, a nie do skrętu w prawo i włączenia w kierunku
    jazdy debila nagrywającego film.

    > Nie twierdzę, że takei sytuacje się nie zdarzają.
    > Ale zdaje się, że jak ktoś wyjezdza z podporządkowanej to tego nie wiemy...
    > Tak czy siak - dla mnie nie wpuszczenie w takiej sytuacji kogoś z boku jest
    > po prostu niezrozumiałe, nawet jakby chciał jechać w te samą stronę, co ja.

    Ja dla przykładu stosuję zasadę. Nie wjeżdzam na skrzyżowanie,
    przepuszczam jadących w poprzek i wpuszczam skręcających w prawo czyli
    jadących w moim kierunku na zasadzie "zamka błyskawicznego", czyli jeden
    z prawej i jeden na wprost.
    Tylko dzięki temu można usprawnić ruch na drodze.

    > Alez oczywiście ze nie ma.
    > Ja o kulturze, nie o prawie mówię...
    > Prawo mówi tylko, żeby nie wjezdzac na krzyzówki, jak nie mozna zjechać...

    Nie tylko, bo także mówi, że nie wolno jest utrudniać ruchu innych.
    Zatem jeżeli nie mam możliwości opuszczenia skrzyżowania to powinienem
    przepuścić wszystkich, którzy mogą kontynuować jazdę w poprzek.

    > Nie uchylenie kapelusza nie wpływa na moje poruszanie się.

    Tyle, że przyrównywanie obowiązków, które wynikają z Prawa o Ruchu
    Drogowym do zasad kulturowych wychowania jest niewspółmierne.