  • Data: 2014-04-20 10:03:02
    Temat: Re: było?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-20 01:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Masz szklaną kulę na wyposażeniu? Na pierwszy rzut oka wyglądał jak
    > typowy cwaniaczek omijający kawałek korka i wciskający się kawałek
    > dalej, a jak paru takich się wciśnie to człowiek robi się na nich
    > uczulony...
    >
    > Przykład: Al. Krakowska w kierunku do Warszawy na wysokości ul.
    > Szkolnej (to chyba jeszcze Raszyn, ale głowy nie dam). Cwaniaczki
    > regularnie zasuwają pasem do skrętu w lewo, ignorują "zebrę"
    > wyłączenia z ruchu na wysokości ul. Szkolnej i jadą dalej kończącym
    > się kawałek dalej pasem. Takich celowo nie wpuszczam i nie widzę
> [...]

    Na pierwszy rzut oka to ten z BMW chciał przejechać w poprzek na
    skrzyżowaniu, a debil, który nagrał film jak tylko zauważył BMW to
    celowo się wpier....ł na skrzyżowanie tylko po to, żeby przyblokować
    tego z BMW. Wjechał na to skrzyżowanie choć zgodnie z PoRD nie powinien
    był wjeżdżać. Zwróć uwagę, że to było celowe zachowanie. W czasie 1:32
    widać jak BMW ustawia się do przejazdu przez skrzyżowanie na wprost. W
    tym momencie debil nagrywający firm przyspiesza, aby przyblokować BMW i
    uniemożliwić kierowcy BMW wjazd na skrzyżowanie. Zachowuje się jak
    skończony cham i burak, o czym dodatkowo świadczy jego słownictwo.